عرضه کالاهای اقساطی در سومین نمایشگاه لیزینگ

به گزارش بلندانیوز، سومین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا عصر امروز در اصفهان گشایش یافت.

عرضه کالاهای اقساطی در سومین نمایشگاه لیزینگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ در این نمایشگاه 100 شرکت از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز و فارس را در قالب 333 غرفه در 9 هزار و 200 متر مربع فضای نمایشگاهی کالاها و خدمات خود را به صورت اقساطی در معرض بازدید و فروش قرار داده اند.

مبلمان و صنایع چوبی، لوستر و روشنایی، فرش ماشینی و دستباف، منسوجات و کالای خواب، وسایل مربوط به خانه و آشپزخانه، لوازم خانگی، چینی و بلور، لوازم صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، رایانه، تبلت و لپ تاپ، مسکن، املاک و واحدهای تجاری از جمله گروه های کالایی به شمار می روند که در این نمایشگاه عرضه شده است.

شرکت های عرضه نماینده وسایل نقلیه شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، خدمات بیمه، موسسات اقتصادی و اعتباری و بانک ها، شرکت های لیزینگ، آژانس های مسافرتی و فعالان عرصه دکوراسیون داخلی نیز در نمایشگاه حضور خواهد داشت تا طیف خدمات و کالاهای خود را بیش از پیش به مردم معرفی نمایند.

سومین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا تا چهارم شهریور از ساعت 17 تا 23 در محل برپایی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در پل تاریخی شهرستان برپا ست.

این مطلب برایم مفید است

4 نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 24

به "عرضه کالاهای اقساطی در سومین نمایشگاه لیزینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کالاهای اقساطی در سومین نمایشگاه لیزینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید