شناسایی منازل مبله غیر مجاز در فارس

به گزارش بلندانیوز، بیش از 100 منزل مبله غیرمجاز در استان فارس شناسایی و مالکان آن ها به دستگاه قضایی معرفی شدند.

شناسایی منازل مبله غیر مجاز در فارس

به گزارش از ، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: با توجه به فرایند شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فارس با هماهنگی اجرا شده با جامعه هتلداران، اقامتگاه های بوم گردی و تمام مراکز اقامتی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 15 اسفندماه 98 تعطیل شده اند.

او، بیان نمود: این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هیچ گونه پذیرش مسافری در این ایام در استان نخواهیم داشت.

امیری شرح داد: تحت هیچ شرایطی در ایام نوروز و قبل از مهار ویروس کرونا، پذیرای مسافران در مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی فارس نخواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: همچنین فعالیت منازل مبله غیرمجاز در استان به صورت شبانه روزی رصد و با فعالیت آنان برخورد قانونی انجام می شود.

او، افزود: بر اساس رصد های اجرا شده در فضای مجازی و گزارش های دریافتی، اطلاعات منازل مبله غیر مجاز را دریافت می کنیم و به دستگاه قضایی ارائه می دهیم.

امیری با اشاره به اینکه مردم باید اطمینان داشته باشند که تمام مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی استان تعطیل هستند، از مسافران درخواست کرد به استان فارس سفر نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارسافزود: پس از مهار ویروس کرونا، میزبان مسافران در استان فارس خواهیم بود.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 655

به "شناسایی منازل مبله غیر مجاز در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی منازل مبله غیر مجاز در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید