شبیخون سپاهان به پرسپولیس ، شکار ستاره های یحیی با پیشنهادهای وسوسه کننده!

به گزارش بلندانیوز، اصفهانی ها با پیشنهادی نجومی خواستار جذب سرلک و کنعانی هستند. سرلک از امارات هم پیشنهاد دارد و پرسپولیسی ها برای حفظ او کار سختی دارند.

شبیخون سپاهان به پرسپولیس ، شکار ستاره های یحیی با پیشنهادهای وسوسه کننده!

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

در میان اخبار نقل وانتقالاتی پیرامون باشگاه پرسپولیس، مهم ترین خبر احتمال جدایی میلاد سرلک از جمع سرخپوشان است. سرلک یک فصل فوق العاده را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و یکی از مهره های معین نماینده پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی بود. او در خط هافبک گزینه بی جانشین پرسپولیس بود و در بین نفراتی که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده، سرلک مهم ترین بازیکنی است که یحیی به مدیران باشگاه سفارش نموده تا تحت هر شرایطی قراردادش را تمدید نمایند. این بازیکن اما تا به امروز هیچ مذاکره ای با مدیران پرسپولیس نداشته ولی بعد از سرانجام دوران استراحت و بازگشت از مسافرت، راهی باشگاه خواهد شد تا در خصوص تمدید قرارداد با رضا درویش مذاکره کند.

پیشنهاد رسمی از امارات

سرلک قبل از آغاز فصل گذشته، یک پیشنهاد از لیگ قطر داشت ولی در نهایت قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و البته یکی از بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس هم لقب گرفت. او این بار یک پیشنهاد رسمی از لیگ امارات دارد و حتی از این بازیکن و مدیر برنامه هایش خواسته شده تا برای مذاکره به دوبی بروند. بدون شک اماراتی ها مبلغ کمی را به سرلک پیشنهاد نخواهند داد و نزدیکان این بازیکن هم می گویند که او بی میل نیست تا فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد.

سپاهان مشتری تازه سرلک

یکی دیگر از مشتریان سرلک، باشگاه سپاهان است. ژوزه مورایس بعد از قطع همکاری با مسعود ریگی حالا درصدد اضافه کردن یک هافبک دفاعی طراز اول به تیمش است و چند گزینه را هم در فهرست دارد که یکی از آنها هافبک پرسپولیس است. سرلک سابقه بازی در سپاهان را دارد و بدون تردید، باشگاه سپاهان حاضر است برای جذب او مبلغ قابل توجهی را به سرلک بدهد. در حال حاضر مهم ترین دغدغه باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، شرایط مالی باشگاه است که ظاهرا چندان خوب نیست. مدیران پرسپولیس هم سقف 18میلیارد تومان را برای بازیکنان طراز اول درنظر گرفته اند ولی راضی کردن سرلک با این مبلغ بسیار سخت است. او به زودی پای میز مذاکره با پرسپولیس خواهد نشست و سرخ ها امیدوارند تا در نهایت سرانجام این ماجرا، اتفاقات خوبی را برای آنها رقم بزند.

پیشنهاد سنگین گولسیانی

گئورگی گولسیانی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که در فهرست تمدیدی ها واقع شده است ولی هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده است. قرارداد این بازیکن در فصل گذشته 350هزار دلار بود ولی می گویند او برای فصل تازه بیش از 600هزار دلار می خواهد. باشگاه پرسپولیس با این خواسته گولسیانی مخالف است و جالب اینجاست که مهاجمی مثل پریرا که فصل گذشته عملکرد ضعیفی در پرسپولیس داشت، قرارداد فصل آینده اش بیش از 700هزار دلار است. پرسپولیس همچنان با گولسیانی در حال مذاکره است تا شاید با این بازیکن به توافق برسد.

کنعانی زادگان منتظر پرسپولیس

پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی روی جذب محمدحسین کنعانی زادگان نظر دارد. او چند روز پیش با یحیی گل محمدی صحبت هایی انجام داد و در نهایت باشگاه پرسپولیس هم براساس خواسته یحیی با این بازیکن تماس گرفت و طرفین با یکدیگر مذاکره کردند. کنعانی زادگان پیشنهاد موردنظرش را به پرسپولیس ارائه داده و حالا منتظر پاسخ مدیران این باشگاه است، پیشنهادی که البته بیشتر از سقفی است که باشگاه پرسپولیس معین نموده است. نکته مهم دیگر به پیشنهادهای کنعانی مربوط می گردد و یکی از پیشنهادهای مهم او مربوط به باشگاه سپاهان است. این تیم اصفهانی مبلغ قابل توجهی را به مدافع میانی تیم ملی پیشنهاد داده و منتظر پاسخ کنعانی زادگان است، این در حالی است که او به نزدیکانش گفته یک پیشنهاد هم از لیگ امارات دارد. اولویت کنعانی بازی در فوتبال ایران و بر تن کردن پیراهن پرسپولیس است، البته به شرطی که این باشگاه خواسته های مالی این بازیکن را برآورده کند.

عالیشاه به باشگاه می رود

در بین بازیکنان پرسپولیس نفراتی چون امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و سعید صادقی هم بازیکن آزاد هستند و هر 3بازیکن در فهرست تمدیدی ها قرار دارند. قرار است عالیشاه به زودی برای مذاکره با پرسپولیس راهی باشگاه گردد. این بازیکن با 2پیشنهاد از تیم های صنعتی روبرو شده ولی به هم تیمی هایش گفته که اولویتش ماندن در پرسپولیس است. از طرفی قرار است مدیر برنامه های صادقی و آل کثیر هم به زودی با مدیران پرسپولیس مذاکره نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2058

به "شبیخون سپاهان به پرسپولیس ، شکار ستاره های یحیی با پیشنهادهای وسوسه کننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیخون سپاهان به پرسپولیس ، شکار ستاره های یحیی با پیشنهادهای وسوسه کننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید