سومین جشنواره زمستانی سرعین شروع شد، لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، فرماندار سرعین بعد از ظهر آدینه در آئین افتتاح این جشنواره ملی و منطقه ای از تعریف جشنواره های متعدد با عناوین و موضوع های مختلف گردشگری، ورزشی و... برای توسعه گردشگری این شهرستان اطلاع داد.

سومین جشنواره زمستانی سرعین شروع شد، لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری

از سفر با تور مسافرتی کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

عاطف ناصری با تاکید بر اینکه باید برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر در تمام فصول سال برای سرعین بازنگری صورت گیرد، متذکر شد: در این راستا الزامی است که به مناسبت های مختلف و در فصول غیر پیک گردشگری جشنواره های مختلفی را در این شهرستان اجرا کنیم.

وی برگزاری جشنواره های گردشگری را کلید رشد و توسعه گردشگری سرعین دانست و یادآور شد: نباید فراموش کنیم که این شهرستان جزو شش منطقه قطب گردشگری کشور بوده و باید هم راستا با این ویژگی کوشش های مناسبی صورت گیرد.

فرماندار سرعین برگزاری جشنواره با موضوع های مختلف را پاسخی برای سلایق گردشگران برشمرد و ادامه داد: این جشنواره ها بویژه جشنواره زمستانی به دلیل وجود ظرفیت های بسیار خوب می تواند سرعین را در کشور و در سطح بین المللی مطرح سازد.

وی تداوم همه ساله جشنواره را از مهمترین ارکان تحقق این مهم و معرفی این شهرستان به عنوان قطب جدید گردشگری زمستانی اعلام نمود و بیان داشت: امروز جشنواره سرعین با پشت سر گذاشتن دو دوره در کشور شناخته شده است و این نتیجه تکرار آن است.

ناصری تاکید نمود که تعامل، هماهنگی و همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در رونق جشنواره زمستانی سرعین و بویژه در دستیابی به اهداف آن بسیار مهم و حیاتی است.

در مراسم افتتاح این جشنواره هنرمندان سینما و تلویزیون کشور از جمله مهران رجبی بازیگر فیلم و سریال، بهمن هاشمی مجری تلویزیونی، رحیم شهریاری خواننده آذری زبان و... حضور داشته و به هنرنمایی پرداختند.

با وجود برگزاری این مراسم در هوای ابری و سرد و نیز وزش شدید باد استقبال گسترده مردم و گردشگران را به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 457

به "سومین جشنواره زمستانی سرعین شروع شد، لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری" امتیاز دهید

1 کاربر به "سومین جشنواره زمستانی سرعین شروع شد، لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جشنواره زمستانی سرعین شروع شد، لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید