رمز جیمیلم را فراموش نموده ام ، روشهای دسترسی به پیغام ها بدون شماره تلفن

به گزارش بلندانیوز، این یک اتفاق رایج است که وقتی برای روزهای متمادی از جیمیل خود استفاده نکنید، رمز آن را فراموش نموده یا اکانتتان با مشکل بازیابی روبرو گردد. در این شرایط چه باید کرد؟

رمز جیمیلم را فراموش نموده ام ، روشهای دسترسی به پیغام ها بدون شماره تلفن

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فراموش کردن رمز جیمیل یک اتفاق نادر نیست اما بسیای از افراد نمی دانند اگر رمز عبورشان را فراموش نمایند چگونه می توانند بدون دسترسی به تلفن ثبت شده اکانت خود را بازیابی نمایند.

برای حل این مشکل چند راه حل برای شما داریم :

-با یاری اپ جیمیل از روی گوشی وارد جیمیل شده و گزینه Add an email address را انتخاب کنید. سپس روی گزینه گوگل زده و جیمیل خود را وارد کنید. گزینه Forgot password را انتخاب نموده و سپس منتظر تایید بمانید. در این مرحله آخرین جیمیلی را که یادتان می آید وارد کنید و سپس گزینه ای که به آن دسترسی دارید انتخاب کنید. برای مثال می توانید جیمیلی را که هم اکنون به آن دسترسی دارید انتخاب کنید. مرحله های بعدی هم بسیار ساده خواهند بود. یعنی ورود به جیمیل یاریی و اخذ کد ورود و سپس بازگشت به این بخش و باز کردن جیمیل با پسورد نو.

-اگرچه این روش برای اغلب افراد غیر ممکن است اما اگر حافظه خوبی دارید می توانید با وارد کردن زمان دقیق ساخت جیمیل خود باز هم به آن دسترسی داشته باشید

-اگر یادتان باشد، وقتی که جیمیل می ساختید به بعضی پرسش های امنیتی پاسخ داده اید، اکنون نیز می توانید با یاری همان پرسش و پاسخ ها به مشکل خود غلبه کنید و ثابت کنید که اکانت مذکور متعلق به شماست

-اگر گزینه تایید دو مرحله ای جیمیل را انتخاب نموده باشید می توانید امیدوار باشید که با همین روش بدون شماره تلفن خاصی وارد ایمیلتان می شوید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1974

به "رمز جیمیلم را فراموش نموده ام ، روشهای دسترسی به پیغام ها بدون شماره تلفن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز جیمیلم را فراموش نموده ام ، روشهای دسترسی به پیغام ها بدون شماره تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید