دکوراسیون منزل با رنگ سفید

به گزارش بلندانیوز، در دنیای طراحی دکوراسیون داخلی، تکرار و ازیاد هرچیزی خیلی هم جالب نیست. این قانون در خصوص رنگ هم صدق می نماید. پر کردن هر اتاقی از یک رنگ تکراری، خالی از لطف و جذابیت است. هویت و خاص بودن هر فضایی معمولا از تضاد بین دو یا سه رنگ مختلف به دست می آید. اما افرادی هم هستند که اصرار دارند کل اتاق نشیمن خود را با یک رنگ تکراری شکل بدهند. برای این افراد هم راهکارهای جالبی داریم. ما بار دیگر شاهد مُد شدن نشیمن های مونوکروماتیک هستیم، و مانند خیلی از اتاق های خانه، این رنگ های خنثی هستند مانند دکوراسیون منزل با رنگ سفید که در آن حکمرانی می نمایند.

دکوراسیون منزل با رنگ سفید

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در اتاق نشیمن مونوکروماتیک، فقط از یک رنگ استفاده می گردد. نهایتا می توانید از تُن های مختلف همان رنگ برای تنوع بهره ببرید. در این اتاق ها همواره عناصر تیره رنگ به چشم می خورد. برخی اوقات به هدف شخصی سازی دکوراسیون، می توانید از وسایل رنگی هم بهره ببرید. حالا نوبت به محبوب ترین اتاق نشیمن مونوکروماتیک رسیده که خودی نشان بدهد: دکوراسیون منزل با رنگ سفید. درست است که کمی طوسی روشن هم بین بیشتر رنگ های سفید دیده می گردد، اما این کار فقط به خاطر جذاب تر کردن محیط است. پس تکیه بدهید و از این نمونه های زیبا لذت ببرید.

توازن بین تیره و روشن

سفید تنها رنگی نیست که در طراحی این اتاق ها مجاز است. اما از آنجا که یک ظاهر مدرن و آرامش بخش و دلنشین به محیط می دهد، یکی از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی اتاق های عمومی به شمار می رود. اگر در نشیمن مونوکروماتیک از رنگ های تند و غلیظ بهره ببرید، ظاهر آن به زودی کهنه شده و از آن همه رنگ خسته می شوید. نهایتا شما می مانید و یک اتاق کسل نماینده و بدریخت که مثل سوزن توی چشمتان فرو می رود و در اسرع وقت باید تغییر دکوراسیون بدهد. اضافه کردن تنها یک لایه رنگ به نشیمن تماما سفید، راهکاری کم هزینه و راحت است.

نشیمن معاصر یک آپارتمان در بنگالورو:

دکوراسیون منزل با رنگ سفید یک خانه بازسازی شده در تورنتو:

یکی از مهم ترین نکات در طراحی نشیمن مونوکروماتیک، ایجاد تضاد است. استفاده از رنگ مشکی در جای جای نشیمن سفید یاری عظیمی به این کار می نماید. این رنگ مشکی می تواند متعلق به چند کوسن ساده، قاب پنجره متالیک یا حتی یک قالی راه راه سیاه و سفید باشد. اما نباید فراموش کنید که مرز بین یک نشیمن مونوکروماتیک کاملا سفید و یک نشیمن مینیمالِ سیاه و سفید از مو هم باریک تر است. در هر صورت باید یک عنصر تیره رنگ در اتاق وجود داشته باشد که چشم بیننده را به طرف خود بکشاند.

یک نشیمن مینیمال و یکسره با دیوار تاکیدی بتنی:

اتاق نشیمن پولیش شده یک خانه زیرشیروانی با شومینه خیره نماینده:

قالی کف اتاق، کمی رنگ زرد به این نشیمن کاملا سفید اضافه می نماید:

این نشیمن فوق مینیمال و سفید، جادوی طراحی مونوکروماتیک محسوب می گردد:

استفاده از تضاد بافتی

وقتی با محدودیت های طراحی مونوکروماتیک و دکوراسیون منزل با رنگ سفید روبرو می شوید، بهترین دوست شما تضاد بافت ها خواهد بود. به جای اینکه به انواع متضاد سفید در محیط اضافه کنید، از مواد مختلف و پرداخت های متنوع بهره ببرید تا اتاق جذاب تری به دست بیاورید. دکورهای چوبی، لوازم تزئینی و دیوارهای تاکیدی گرمای محیط را افزایش می دهند، اما دیوار و کفپوش های بتنی ظاهری خشک و سرد دارند. دیوار آجری می تواند کمی رنگ نارنجی و قرمز به نشیمن تمام سفید شما اضافه کند، اما از ظاهر مونوکروماتیک و خیره نماینده آن چیزی کم نمی نماید.

یک نشیمن مدرن و صنعتی با ترکیب رنگ مونوکروماتیک و میز عسلی چرخدار:

نشیمنی شیک و کوچک با دکوراسیون منزل با رنگ سفید و پس زمینه طوسی روشن:

نشیمن کوچک و سفید یک آپارتمان نیویورکی با دیوار آجری:

این هم یک آپارتمان شیک و مُد روز با طراحی مونوکروماتیک در لهستان:

فضاهای مدرن و اسکاندیناویایی

تبدیل فضای اسکاندیناویایی و مدرن به فضای مونوکروماتیک، زحمت زیادی ندارد. ظاهرا برای افرادی که به دنبال دکوراسیون منزل با رنگ سفید و مونوکروماتیک هستند، راحت ترین سبک ممکن است. اغلب فضاهای اسکاندیناویایی، مینیمال هستند، پس زمینه سفید دارند، عاری از هرگونه رنگ روشن بوده و بسیار پرنور هستند. با حذف هرگونه وسایل اضافی و جایگزین کردن دکورهای سفید به جای دکورهای رنگی، و البته دست نخورده ماندن دکورهای چوبی و گیاهان آپارتمانی، به سبک مورد نظرتان می رسید. اگر با حجم زیادی از رنگ سفید مخالف هستید، می توانید از انواع طوسی روشن بهره ببرید، چون از نظر زیبایی شناسی نقش سفید تیره را بازی می نمایند.

همه نشیمن های اسکاندیناویایی و مدرن، فضای مونوکروماتیک دارند:

اتاق نشیمن سبک اسکاندیناویایی با دو رنگ سفید و طوسی روشن:

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیر، نمونه ای بارزی از توازن عالی بین سیاه و سفید می باشد:

یک نشیمن اسکاندیناویایی زیبا و سفید:

یک سورپرایز رنگی!

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی توانند در مقابل رنگ های تند و روشن مقاومت نمایند؟ راه های زیادی برای رسیدن به این خواسته شما وجود دارد، حتی اگر دلتان بخواهد جذابیت بصری ترکیب بندی مونوکروماتیک محیط را حفظ کنید. کتاب هایی که در جای حساب شده ای چیده شده اند، گل، یک چراغ زمینی سیاه و طلایی با طراحی عجیب، چند جایگاه دسته دار عظیم قرمز یا بنفش، یا حتی یک قاب آینه ساده و رنگی در این راه به شما یاری می نمایند. فضای نشیمن، دست شما را در زمینه اضافه کردن وسایل رنگی کاملا باز می گذارد. باز هم تاکید می کنیم که هرچه کمتر، بهتر. این قانون را نباید فراموش کنید. یادتان باشد که هدف شما در اینجا، این است که بدون خدشه دار کردن ظاهر مونوکروماتیک، یک دکوراسیون فوق العاده و حیرت انگیز به وجود بیاورید.

در این نشیمن اسکاندیناویایی، این کتاب ها هستند که به فضا رنگ می دهند:

برای ایجاد تنوع در یک نشیمن مونوکروماتیک، لوازم دکوری و تاکیدی و چراغ ها را عوض کنید:

یک نشیمن شیک و مونوکروماتیک با دکوراسیون سفید و چند دکور بنفش:

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 713

به "دکوراسیون منزل با رنگ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون منزل با رنگ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید