خبرنگاران 35 نفر از آتش سوزی ساختمانی در خیابان بخارست تهران نجات یافتند

به گزارش بلندانیوز، تهران- خبرنگاران- حادثه آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان بخارست تهران با نجات 35 نفر از افراد حاضر در این ساختمان سرانجام یافت و تلفات جانی نداشت.

خبرنگاران 35 نفر از آتش سوزی ساختمانی در خیابان بخارست تهران نجات یافتند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 9:28 حادثه آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان ششم بخارست به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با بیان اینکه محل آتش سوزی ساختمانی 5 طبقه با کاربری اداری بود که دو طبقه زیر زمین و همکف داشت اضافه کرد: در طبقه منفی دو باشگاه ورزشی وجود داشت که دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی به محل نگهداری کاغذ و بایگانی این ساختمان سرایت نموده بود گفت: دود بسیار غلیظی کل ساختمان را فراگرفته و حتی به ساختمان های مجاور نیز نفوذ نموده و شرایط نا ایمنی را برای افراد حاضر در این ساختمان ایجاد نموده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مناسب وارد عملیات شدند و همزمان با خاموش کردن آتش 35 نفر از افراد حاضر در این ساختمان را به محل امن منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان تعدادی از این افراد گرفتار را از طریق نردبان هیدرولیکی نجات دادند و با کوشش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را در دست آنالیز کارشناسان آتش نشانی خاطرنشان کرد.

آتش سوزی در مغازه بازی های رایانه ای

همچنین افسر آماده منطقه هفت عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مغازه بازی های کامپیوتری در نازی آباد اطلاع داد.

محمد اسماعیل درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 09:57 امروز این حادثه به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک ساختمان تجاری دو طبقه به وسعت 80 متر که تبدیل به محل بازی های رایانه ای شده بود بدلایل نامشخص این محل دچار آتش سوزی شده بود.

افسر آماده آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی پیروز شدند این آتش سوزی را مهار نمایند.

به گفته وی، این حادثه مورد مصدومیت نداشت و با کوشش آتش نشانان این حریق به سایر مغازه های اطراف سرایت نکرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران 35 نفر از آتش سوزی ساختمانی در خیابان بخارست تهران نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 نفر از آتش سوزی ساختمانی در خیابان بخارست تهران نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید