خبرنگاران 30 شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده اند

به گزارش بلندانیوز، مشهد- خبرنگاران- رییس فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهرداری ها نقش بسزایی در ورزش همگانی و توسعه آن دارند و به همین دلیل این فدراسیون به اجرای طرح شهر فعال در 30 شهرداری کشور اقدام نموده است.

خبرنگاران 30 شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده اند

به گزارش روز شنبه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، افشین ملایی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی اضافه نمود: هیات های استانی به عنوان نمایندگان استانی ما به خوبی برای اجرای این طرح ها فعال شده اند و فدراسیون ورزش همگانی به عنوان یک سازمان ملی آماده همکاری با تمامی دستگاه ها و نهادها از جمله شهرداری ها، دانشگاه ها و نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: برای مجموعه هیات خراسان رضوی آرزوی پیروزیت می کنم و به عنوان هیاتی که یاری حال فدراسیون و پشتیبان ما است امیدوارم در چهار سال آینده به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیریت ورزش همگانی در خراسان رضوی پیروز بوده و ورزش همگانی در این استان فعال و پویا است.

وی اضافه نمود: کم تحرکی امروز یکی از معضل های جامعه و تهدید نماینده سلامت شهروندان است، اگر امروز به این موضوع فکر نکنیم در آینده با مسائل متنوع روبرو خواهیم شد.

ملایی ادامه داد: ترویج ورزش های همگانی باید به عنوان یک مسوولیت و ماموریت برای سازمان ها و نهادهای مختلف تعریف گردد و رسانه ها به خصوص صدا و سیما مسوول هستند در زمینه فرهنگ سازی و مطلع سازی جامعه فعالیت نمایند.

در این مراسم که با حضور 15 عضو از 17 عضو مجمع انتخابی برگزار گردید، رضا آذریان رییس کنونی هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی به عنوان تنها نامزد این مجمع با 15 رای برای چهار سال آینده در این سمت ابقا گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1433

به "خبرنگاران 30 شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 شهرداری کشور در حوزه ورزش همگانی فعال شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید