خبرنگاران هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد میشود

به گزارش بلندانیوز، اهواز - خبرنگاران - رییس حوزه هنری خوزستان گفت : برای شناسایی افراد مستعد و ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان در چهار شهرستان مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری استان ایجاد می گردد .

خبرنگاران هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد میشود

محمد شهبازگهروئی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به ایجاد مراکز رشد هنر انقلاب اسلامی در هفت منطقه کم برخوردار در شهرستان های اهواز، کارون، هویزه و دشت آزادگان گفت : مناطق کوت عبدالله ، منبع آب ، ملاشیه ، حصیرآباد ، کوی علوی ، هویزه و سوسنگرد از مناطقی است که با همکاری هنرمندان هنری و انقلابی فعالیت فرهنگی را شروع می نمایند.

وی ادامه داد: با نظارت حوزه هنری خوزستان و همکاری فعالان هنری در این شهرستان ها ، مراکزی برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی هنری برای دوستداران هنر در موضوعات انقلاب اسلامی ایجاد می گردد.

گهروئی گفت : هدف از راه اندازی این مراکز شناسایی افراد مستعد درحوزه فرهنگ و هنر، و علاقه مندان و هنرمندانی است که در این مناطق حضور دارند که به دلایل کمبود امکانات و توجه نکردن مجموعه فرهنگی هنری رشد نکرده اند.

گهرویی با اشاره به حوزه های فعالیت هنری در این مراکز گفت : این مراکز در رشته های سرود، تئاتر، نماهنگ، گرافیک و شعر فعالیت دارند که امیدواریم آثاری ماندگار توسط هنرمندان و علاقه مندان به هنر در این مناطق برای ترویج هنر انقلاب اسلامی فراوری گردد .

رییس حوزه هنری خوزستان اعلام کرد : یکی از مناطق هدف باتوجه به ظرفیت های فرهنگی، بومی و محلی در شهرستان کارون ، شهر کوت عبداله است که کوشش می کنیم با همت، برنامه ریزی و هم افزایی مجموعه های فعال فرهنگی هنری بتوانیم در راستای تقویت و ترویج هنرانقلابی شاهد نقش آفرینی هنرمندان در موضوعات انقلابی باشیم .

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1168

به "خبرنگاران هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید