خبرنگاران نکونام: نیم فصل دوم جنگ نابرابری خواهیم داشت

به گزارش بلندانیوز، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیم فصل دوم جنگ نابرابری با سایر تیم ها خواهیم داشت چرا که پنجره جابجایی ما بسته است.

خبرنگاران نکونام: نیم فصل دوم جنگ نابرابری خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در اهواز گفت: ذوب آهن در کادر فنی خود تغییراتی ایجاد کرده و قطعا تفکرات این تیم تغییر کرده ;i ما شناختی از آنها نداریم.

وی با بیان اینکه می دانیم بازی سختی در پیش داریم اما برای برد تلاش می کنیم افزود: یک بازیکن محروم و سه بازیکن مصدوم داریم که متاسفانه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند.

سرمربی تیم فولاد گفت: به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی احتمالا نمی توانیم بازیکن بگیریم. در حالی که در نیم فصل همه تیم ها نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کنند به عنوان مثال برخی از تیم ها یک تا 13 بازیکن جذب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه می توانستیم با اضافه کردن چند بازیکن شرایط تیم را خیلی بهتر کنیم افزود: ما باید در لیگ برتر ،جام حذفی و پلی آف آسیا بازی کنیم و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی شرایط ما را سخت تر می کند.

نکونام در خصوص رویارویی تیمش با العین در پلی آف آسیا، گفت: با تیمی بازی داریم که از هفت بازیکن خارجی بهره می برند که یکی از آنها مصدوم است. نوع هزینه کردن این تیم ها زمین تا آسمان با ما فرق دارد و در نیم فصل دوم هم قطعا بازیکن جذب می کنند.

وی با بیان اینکه در ایران از پنج یا 6 تیم کمتر هزینه کردیم گفت: تلاش می کنیم با حمایت هواداران و زحمت بازیکنان کمبود بازیکن را جبران کنیم. در نیم فصل دوم ممکن است بازیکنانمان مصدوم شوند و ما باید با این شرایط در پلی آف آسیا بازی کنیم و حتی اگر بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم، شرایط خیلی سخت و نابرابری با سایر تیم ها داریم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه در حق باشگاه فولاد کم لطفی شده است گفت: با توجه به اینکه ما کننده فوتبال ایران هستیم انتظار داشتیم که مسئولان کمک کنند تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم. ما به عنوان کننده ایران هستیم لذا باید برای موفقیت تیم های ایرانی تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی مسابقات لیگ به ضرر تیم ما و به نفع ذوب آهن شد افزود: با توجه به تغییر کادر فنی ذوب آهن، این تیم زمان بیشتری را داشت تا به شرایط ایده آل برسد در حالی که این موضوع کاملا به ضرر فولاد شد اما با وجود این شرایط به میدان می رویم.

نکونام اظهار داشت: هنوز برنامه مسابقات اعلام نشده ولی امیدواریم با تیم ما همکاری لازم صورت گیرد زیرا تنها تیمی هستیم که باید در پلی آف آسیا بازی کنیم. انتظار داریم به تیم فولاد همانند همه کنندگان ایران کمک شود تا با شرایط ایده آل به آسیا برویم.

دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن از ساعت 17:35 روز دوشنبه 11 اسفند در اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1328

به "خبرنگاران نکونام: نیم فصل دوم جنگ نابرابری خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: نیم فصل دوم جنگ نابرابری خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید