حساس ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره

به گزارش بلندانیوز، لائوتارو مارتینس که پیش از این گفته می شود مقصد بعدی او بارسلوناست، بند فسخ قراردادش تنها تا روز سه شنبه اعتبار دارد و باشگاه های غیرایتالیایی که نسبت به جذب او علاقه مند هستند، می توانند تا تاریخ 7 جولای (17 تیر) با پرداخت رقم فسخ 111 میلیونی اش او را به خدمت بگیرند. باشگاه بارسلونا که مثل سایر باشگاه ها از شیوع ویروس کرونا ضربه های مالی قابل توجهی خورده است، بعید به نظر می رسد بتواند بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی را تا پیش از تاریخ ذکرشده، فعال کند، این در حالی است که اینتر برنامه ای برای فروش لائوتارو با رقمی پایین تر ندارد.

حساس ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره

نشریه توتو اسپورت ایتالیا خبر داد، با خاتمه یافتن ضرب الاجل بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینس، مدیران باشگاه اینتر از برنامه های خود برای آینده این مهاجم 22 ساله رونمایی خواهند کرد که تمدید و بهبود شرایط قرارداد این بازیکن می شود. طبق این گزارش، دستمزد لائوتارو با امضای قرارداد جدید دو برابر خواهد شد و به 2.5 میلیون یورو در سال خواهد رسید که به این رقم باید پاداش هایی که مربوط به عملکرد وی می شود را هم اضافه کرد. قرارداد مارتینس هم یک ساله تا سال 2024 تمدید خواهد شد و احتمالاً رقم بند فسخ 111 میلیون یورویی اش هم افزایش می یابد.

پی یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر اخیراً در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا درباره آینده حرفه ای مهاجم 22 ساله نراتزوری گفته بود: واقعیت درباره مارتینس این است که تنها یک راه برای به خدمت دریافت لائوتارو وجود دارد و آن پرداخت رقم بند فسخ اوست. باشگاه های زیادی به خاطر لائوتارو با ما تماس گرفته اند که در بین آنها بارسلونا نسبت به جذب مارتینس مصمم تر است. رابطه محبت آمیز و صمیمی با آنها داریم. هیچ کدام از این موارد را پنهان نمی کنم، همان طور که بارسلونا کاملاً می داند اهداف ما چیست. اینتر قصد فروش لائوتارو را ندارد و تنها راه جدایی او پرداخت رقم فسخ قراردادش است.

مارتینس این فصل در 36 بازی از رقابت های مختلف، آمار 17 گل زده و پنج پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 895

به "حساس ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساس ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید