جاذبه گردشگری یا جاذبه مغناطیسی

به گزارش بلندانیوز، بسیاری از گردشگران در این مورد که هند سرزمین عجایب است، اتفاق نظر دارند. در نگاهی گذرا به اجتماعی این کشور می توان عجایب زیادی را دید، اما یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان هم در این کشور قرار گرفته است که ارتباط چندانی با جامعه و مردم هند و حتی معماری این کشور ندارد، بلکه منطقه ای عجیب است که بسیاری از گردشگران جهان را برای تجربه ای عجیب به هند می کشاند: تپه های مغناطیسی هند خاصیت عجیب و خارق العاده ای دارند. کسانی که از این محل عبور می نمایند همواره گردشگرانی را می بینند که وقتی به تابلوی خوش آمد گویی منطقه نزدیک می شوند، در سر بالایی که پیش رو دارند ماشین ها یا موتورسیکلت هایشان را خاموش می نمایند و با تعجب این تجربه را برای همواره در ذهنشان و حافظه دوربین هایشان ثبت می نمایند که ماشین بدون اینکه روشن باشد، رو به سر بالایی حرکت می نماید.

جاذبه گردشگری یا جاذبه مغناطیسی

مثل تمام پدیده های عجیب خلقت، هندی ها برای این پدیده که منطقی برایش پیدا ننموده اند، آغاز به افسانه ساختن و داستانسرایی نموده اند. محلی ها معتقدند این جاده آدم ها را به بهشت می برد، هر کس که انسانی وارسته باشد به سمت بهشت راهنمایی می گردد و انرژی ماورایی او را به سوی کوه ها می کشد و هر کس که این خصوصیت را نداشته باشد، مغبون خواهد بود، اما مطالعات علمی موارد دیگری را ثابت نموده اند و دانشمندان بعد از مطالعاتشان اعلام نموده اند، کوه های مقابل این جاده خاصیت الکترومغناطیسی بالایی دارد و دلیل حرکت خودروها و موتورسیکلت ها در این جاده هم همین خاصیت است. خطوط هوایی هند هم این موضوع را به شیوه دیگری تایید کردند. هواپیماهای هندی که از فراز این منطقه عبور می کردند، متوجه اختلالاتی در سیستم هواپیما و انحراف آن از راستا مشخص، شدند و رادارهایشان آلارم هایی را ثبت کرد. حالا با اثبات خاصیت مغناطیسی این کوه ها هیچ هواپیمایی از فراز این منطقه عبور نمی کند. هنوز دانشمندان به منشا اصلی این خاصیت مغناطیسی پی نبرده اند.

اگر قصد تجربه این پدیده را دارید باید تا جاده ای در فاصله 30 کیلومتری شهر له و نزدیکی بزرگراه له -کارگیل بروید وقتی تابلوهای مخصوصی که روی آن ها نوشته به تپه های مغناطیسی خوش آمدید را مشاهده کردید، می توانید خودتان را به جاذبه کوه ها بسپارید و تجربه ای ناب را برای همواره ثبت کنید. البته این جاذبه تنها در هند وجود ندارد و کشورهای دیگر هم نقاطی دارند که در آن ها قوانین فیزیک نقض می گردد و علت ان وجود خاصیت الکترومغناطیسی در نقطه ای از زمین است، اما در هند این خاصیت قوی تر از نقاط دیگر زمین است.

منبع: همگردی
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 18

به "جاذبه گردشگری یا جاذبه مغناطیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه گردشگری یا جاذبه مغناطیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید