دریاچه های شگفت انگیز در ایالات متحده

به گزارش بلندانیوز، یکی از جاذبه های طبیعت که همیشه هواداران بسیاری دارد، دریاچه ها هستند. ایالات متحده دارای دریاچه های بسیاری است که اغلب در بومیان آمریکایی آن ها را مقدس می دانند. بنابراین دریاچه هایی که مورد بحث قرار می گیرند جدای از بحث مقدس بودن دارای منظره ها چشم نواز هستند و بعلاوه شرایط بسیار خوبی برای فراهم کردن انواع ورزش و تفریحات آبی دارند. در زیر به برخی از این دریاچه های شگفت انگیز ایالات متحده و زیباترین دریاچه های دنیا می پردازیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

دریاچه های شگفت انگیز در ایالات متحده

دریاچه سوپریور، میشیگان، استان مینه سوتا، ویسکانسین

این دریاچه را می توان بزرگترین گروه دریاچه شمال آمریکا (ایالات متحده) دانست که دارای طولی بالغ بر 560 کیلومتر است. دریاچه های آلپی معمولا ساحل مناسبی ندارند اما این دریاچه که مشترک بین کانادا و آمریکاست با سواحل شنی بسیار زیبا چشم انداز ای چشم نواز را به وجود آورده است که در تمام طول سال گذراندن اوقات در کنار آن را لذت بخش نموده است. افراد علاقمند به ماهیگیری مدت زمان زیادی را در کنار این دریاچه زیبا سپری می نمایند. زمستان های این دریاچه با داشتن غارهای یخی طرفدارن خاص و علاقمند به ماجراجویی خود را دارد.

دریاچه جرج، نیویورک

از زیباترین دریاچه های دنیا در طبیعت بکر و دل کوه های آدیرانداک دریاچه جورج خود نمایی می نماید. افرادی که خواستار تفریحات در طبیعت هستند می توانند از امکانات و چشم انداز زیبا و منحصر به فرد این دریاچه زیبا در استان متحده استفاده نمایند. از پر طرفدارترین تفریحات در کنار این دریاچه زیبا می توان به شنا، قایق سواری، دوچرخه سواری، تماشای پرندگان و پیاده روی اشاره نمود. این مکان به افرادی که عاشق ورزش های آبی هستند توصیه می گردد.

دریاچه شلان (Chelan) واشنگتن

دریاچه ای در امتداد کوه ها با طولی بالغ بر 81.3 است که در میان به وسیله جنگل ها محاصره شده است. به دلیل در امتداد کوه بودن این دریاچه از خط ساحلی زیادی برخوردار نیست اما به دلیل داشتن زیست بوم منحصر به فرد و داشتن ماهیان خاص مورد توجه صیادان قرار گرفته است. منظره ها پانوراما، گشت و گذار در جنگل و طبیعت زیبای اطراف دریاچه و ماهیگیری سپری کردن اوقات فراغت را در این ناحیه لذت بخش می نماید.

دریاچه میشیگان، میشیگان

این دریاچه جز 5 دریاچه بزرگ شمال آمریکاست و مختص ایالات متحده است و تماما در خاک استان متحده قرار گرفته است و تنها دریاچه ای است که با کانادا مشترک نیست. اسکله سنت چوزف شمالی در ساحل این دریاچه واقع شده است و در زمستا شاهد موج های یخ زده آن است. تماشای موج های یخ زده و ساختار عجیب آن در یک عصر زمستانی به همراه یک قهوه داغ بر ساحل میشیگان لذتی وصف نشدنی دارد.

همیلتون پول (Hamilton Pool) تگزاس

بی شک لقب زیباترین دریاچه دنیا را می توان به همیلتون پول داد. دریاچه ای بسیار زیبا با چشم انداز ای چشم نواز و غیر معمول که جزئی از کانتی پارک است در طی یک پدیده طبیعی به وجود آمده است. استخر مجذوب کننده این دریاچه به دلیل بیرون آمدن یک گنبد آهکی و تخریب آن در هزاران سال پیش شکل گرفته است و این ویژگی سبب به وجود آمدن دریاچه زیر زمینی و رو زمینی به شکل توامان شده است. بعلاوه این دریاچه دارای یک آبشار 15 متری نیز هست که به زیبایی آن افزوده است. لذت شنا در این استخر طبیعی سبب جذب گردشگران بیشتر به این دریاچه زیبا و منحصر به فرد شده است.

دریاچه تویین (دریاچه های دوقلو) کالیفرنیا

در راه بازدید از این دریاچه از مسیر کوهستانی Duck Pass و نهر ها و دره ها ، دریاچه ها و خط الراس ماموت لذت خواهید برد. این دریاچه زیبا را می توان در اطراف دریاچه های ماموت یافت. این دریاچه در طبیعتی بسیار زیبا و دست نخورده واقع شده است که می توان در یک محیط امن به ماجراجویی پرداخت.

دریاچه کریتر اورگن

دریاچه کریتر اورگن با عمق 594 متر عمیق ترین دریاچه آمریکا به شمار میرود و بعلاوه می توان آن را از دریاچه های عمیق دنیا دانست. این دریاچه زیبا به همراه دو جزیره در دل کوهستان واقع شده است که در میان صخره های زیبا و تراشیده قرار گرفته است. تماشا چشم انداز زیبای این دریاچه حتی در شب هم بسیار لذت بخش است. دریاچه کریتر یک مکان مقدس برای بومیان آمریکا به شمار می اید و مورد احترام است.

دریاچه کادو (Caddo)، تگزاس و لوئیزیانا

کادو دریاچه ای مرموز و خاص در دنیا محسوب می گردد. که درختان سرو از دل آن سر به آسمان کشیده اند. زیست بوم خاص این دریاچه آن را مأمن انواع موجودات دریایی نموده است. با شکرت در یکی از تورهای قایق سواری لذت قایق سواری بر ورای این دریاچه غیر معمول را از دست ندهید. به دلیل اینکه دریاچه کادو از دریاچه های منحصر به فرد و مبهم دنیا به شمار می آید سپری کردن اوقاتتان کنار آن خاطره ای به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

دریاچه تاهو سیرانوادا

تاهو از قدیمی ترین دریاچه های شگفت انگیز ایالات متحده محسوب می گردد و از زیباترین دریاچه های دنیا است که عمری به درازای 2 میلیون سال دارد و عمق آن 501 متر است. آب زلال این دریاچه لذت شنا کردن در آن را دوچندان نموده است. معروفیت این دریاچه بیشتر به دلیل سواحل شنی و کوهای اطراف است که دور تا دور آن را احاطه نموده اند. امکان انجام انواع ورزش های آبی در این دریاچه آن را به مرکز بزرگ تفریحی برای گردش گران تبدیل نموده است. انواع فستیوال ها و رویدادها در تابستان در کنار این دریاچه برگزار می گردد که از از جمله آن ها می توان جشنواره شکسپیر را نام برد. در زمستان نیز کوه ها و تپه های اطراف دریاچه تاهو پوشیده از برف هستند و گردشگران لذت اسکی بر روی آن را با چشم انداز زیبای دریاچه تجربه می نمایند.

دریاچه پاول، ناحیه تفریجی ملی گلن کانیون

دومین دریاچه بزرگ ایالات متحده که شگفت انگیز و زیباست ساخته دست انسان ها است. هر سال گردشگران و گردشگر هایی بالغ بر 2 میلیون به این دریاچه زیبا سفر مینمایند و از ورزش ها وتفریحات آبی آن لذت می برند. این تفریحات شامل سنا، ماهیگیر، غواصی، اسکی روی آب و قایق سواری و ... است. با استفاده از قایق و هواپیما می توانید به بازدید از این محل با چشم انداز ای خیره نماینده و چشم نواز بپردازید. البته پیاده روی هم در کنار ساحل زیبای این دریاچه می تواند خاطراه ای زیبا از سفر را برایتان رقم بزند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1982

به "دریاچه های شگفت انگیز در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه های شگفت انگیز در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید