تردد غیرضروری خودرو ها در داراب ممنوع شد

به گزارش بلندانیوز، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فرماندهی انتظامی داراب تردد درون شهری خودرو ها را کنترل می کند.

تردد غیرضروری خودرو ها در داراب ممنوع شد

به گزارش از ، نیروی انتظامی داراب به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تاکید بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان از روز گذشته جهت تردد در سطح شهر داراب نیز محدودیت رفت و آمد ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب اعلام کرد که در صورت مشاهده تردد غیرضروری، خودرو تا سرانجام تعطیلات نوروزی توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

در داراب از هفته گذشته پیش از سایر شهرستانها، ورودی های سطح شهر از محور استهبان، شیراز و بندرعباس مسدود شد و از آغاز سال نو گروه های مردمی، دهیاری ها با حمایت فعالان اجتماعی طی حرکتی خودجوش از ورود خودرو هایی با پلاک غیربومی جلوگیری می کنند.

تمام اماکن گردشگری تعطیل بوده و جهت جاذبه های تاریخی و طبیعی شاخص نظیر تنگ رغز، قصر آیینه رستاق، چک چک، چشمه آب تنگ کتویه و... مسدود شده است.

داراب جز نخستین شهر های استان بود که تعطیلی اصناف با جدیت در آن دنبال شد و شورای تامین شهرستان، فرمانداری و دادگستری قاطعانه، تردد و تجمع در سطح شهرستان را کنترل کردند.

در این شهرستان علاوه بر تعطیلی برنامه های ورزشی، فرهنگی، مناسبت های مذهبی، تعطیلی تالار ها و سالن های برپایی مراسم جشن، مراسم ترحیم و... برپایی عروسی در منازل نیز کنترل و ممانعت شد و حاصل این عملکرد تعداد اندک مبتلایان به کرونا در داراب نسبت به تعداد دیگری از شهرستان های استان است.

تلاش شبکه بهداشت در حیطه آموزش عمومی و اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا همچنین همت و ایثار کادر درمان بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در کنار فرهنگ عمومی، داراب را به یکی از نقاط امن استان فارس در مقابله با کرونا تبدیل کرده است.

ضدعفونی مستمر معابر، پارک ها و اماکن عمومی در سطح شهر، بخش ها و روستا های داراب که از دو هفته گذشته آغاز شد بخش دیگری از اقدامات بازدارنده در مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان است.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 659

به "تردد غیرضروری خودرو ها در داراب ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد غیرضروری خودرو ها در داراب ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید