ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توئیتر است

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دنبال استفاده از پیغام رسان های جایگزین با توئیتر با هدف انتقال پیغام های روزمره عمومی خود است.

ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توئیتر است

این خبر را مدیران تیم انتخاباتی ترامپ اعلام نموده و گاردین در گزارشی به این موضوع پرداخته است.

در گزارش گاردین گفته شده کوشش تیم انتخاباتی و تبلیغاتی ترامپ برای جایگزین کردن توئیتر پس از آن دنبال می گردد که چند مطلب ترامپ در این شبکه اجتماعی برچسب عدم اطمینان و نیازمند آنالیز بیشتر خورد و پس از آن شبکه های اجتماعی دیگری همچون ردیت نیز بعضی پیغام ها و ویدئوهای مربوط به ترامپ را به دلیل نقض قوانین مورد نظر خود حذف کردند.

در این گزارش حتی گفته شده که شبکه اجتماعی اسنپ چت نیز ماه گذشته گفت که دیگر پیغام ها و پُست های ترامپ را تبلیغ نخواهد نمود، چون نمی خواهد به تقویت صداهایی منجر گردد که خشونت و بی عدالتی را دامن می زنند.

به گفته گاردین، حتی فیسبوک هم که اغلب به خنثی بودن در برابر ترامپ معروف بوده، اعلام نموده شروع به حذف پُست هایی خواهد نمود که در آن خشونت ترویج می گردد، حتی اگر این پُست ها مربوط به سیاستمداران باشد!

در ادامه گزارش گفته شده با توجه به تنش در روابط شبکه های اجتماعی مطرح در آمریکا و اروپا با رئیس جمهور آمریکا، حال تیم تبلیغاتی ترامپ به دنبال شبکه مجازی جایگزین تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند و از جمله رایزنی هایی با مدیران شبکه اجتماعی پارلر به عنوان رقیب توئیتر شروع شده و تیم تبلیغاتی ترامپ استفاده از پارلر را در گوشی های هوشمند خود شروع نموده است.

در این ارتباط، بردپارسکال، از اعضای ارشد تیم انتخاباتی ترامپ گفت: ما نگرانیم که توئیتر و فیسبوک ما را محدود و یا تعلیق نمایند و لذا راه های جایگزین در نظر گرفته شده است.

با این حال در خاتمه گزارش با استناد به ارزیابی بعضی کارشناسان نتیجه گیری شده که جایگزین کردن دیگر رسانه های اجتماعی غیر مشهور به جای فیسبوک و یا توئیتر بسیار سخت است و به سختی می توان متصور بود که با توجه به امکانات و ابزارهای موجود در رسانه های مطرح اجتماعی بتوان آن ها را با دیگر رسانه های غیر مشهور و کم کاربردتر جایگزین کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 886

به "ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توئیتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی جایگزین توئیتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید