تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرا رسیدن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدید آورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و بعلاوه افرادی که نقشی در فراوری اثر داشته اند از جمله ویراستار و تصویر گر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به هفت هزار و 472 نفر از اهالی قلم مبالغی بین یک میلیون و پانصد هزار ریال تا چهار میلیون ریال اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است. اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین نامه اجرایی منتشر شده در آن سامانه (آیین نامه بن 1400) به اهالی قلم اختصاص پیدا نموده است.

بعلاوه پیامکی از سوی خانه کتاب وادبیات ایران به اهالی قلم واجد شرایط ارسال شده است که می توانند با اعتبار تخصیص یافته در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نسبت به خرید کتاب اقدام نمایند.

بن خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص یافته و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه (از سوم تا دهم بهمن ماه) در سامانه خرید کتاب به نشانی ketab.ir قابل استفاده است و بعد از سرانجام یافتن زمان نمایشگاه اعتبار نخواهد شد. بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن ماه 1400 ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1776

به "تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید