تا به امروز از ورود 2 هزار خودرو به خراسان رضوی جلوگیری شده است

به گزارش بلندانیوز، استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، گفت: تا به امروز 2 هزار خودرو از ورودی های استان برگردانده شده اند.

تا به امروز از ورود 2 هزار خودرو به خراسان رضوی جلوگیری شده است

به گزارش از ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست وزیر کشور با استانداران سراسر کشور که با موضوع آنالیز طرح فاصله گذاری اجتماعی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل هایی در 132 نقطه استان توسط هزار و 980 نفر در سه شیفت اعمال می گردد.

او ادامه داد: به همین منظور 457 مورد جریمه و 2 هزار خودرو به مقاصد خود برگردانده شده اند، همچنین در اصناف 498 پلمب انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح مذکور استان با کاهش 82 درصدی مسافر روبرو بوده است، گفت: در فروردین ماه سال جاری 83 درصد کاهش تلفات جاده ای را شاهد بودیم. همچنین استان با 70درصد کاهش تصادفات و 48 درصد کاهش مصرف سوخت روبرو بوده است.

رزم حسینی اضافه کرد: حدود 72 درصد طرح غربالگری در خراسان رضوی اجرا شده است و اصناف همکاری خوبی در مشهد داشتند و مسئله ای در مورد تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه این پیشنهاد که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا سرانجام فروردین ماه تداوم داشته باشد، توضیح داد: پزشکان بدون مرز وارد استان شده و قرار بر این است بر اساس مصوبه شورای تامین در مرز دوغارون اتباع بیگانه را مداوا نمایند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم روز طبیعت نخواهند داشت، گفت: از شهروندان خراسان رضوی می خواهیم که در این روز از منازل خود خارج نشوند، چون محدودیت های ویژه ای اعمال خواهد شد.

رزم حسینی در مورد جزئیات اعمال این محدودیت ها اضافه کرد: پارک ها تعطیل و پارکینگ ها بسته خواهند بود. همچنین در بعضی خیابان ها و بولوار هایی که مردم از آن ها برای نشستن استفاده می کردند، از این اقدام جلوگیری خواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان خود و ماموران نیرو های انتظامی را در روز طبیعت به زحمت نیندازند. بهرحال اگر افرادی هم از منازل خود خارج شوند، به وسیله دوربین های شهری جریمه های لازم را اعمال خواهیم کرد.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 681

به "تا به امروز از ورود 2 هزار خودرو به خراسان رضوی جلوگیری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز از ورود 2 هزار خودرو به خراسان رضوی جلوگیری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید