تاریخ رونمایی از گوشی وان پلاس Z لو رفت

به گزارش بلندانیوز، مدتی قبل مدیرعامل وان پلاس در جریان مصاحبه ای گفت که این شرکت می خواهد بر روی ساخت گوشی های مقرون به صرفه تمرکز کند. همچنین در رابطه با گوشی میان رده وان پلاس Z گزارش های منتشر شده و حالا به لطف یک گزارش جدید، می توانیم به تاریخ معرفی آن در هند اشاره کنیم.

تاریخ رونمایی از گوشی وان پلاس Z لو رفت

بر اساس این گزارش، وان پلاس Z در تاریخ 10 ژوئیه (20 تیر) در کشور هند رسما معرفی خواهد شد. به نظر می رسد قرار بوده این گوشی زودتر معرفی شود که به دلیل بحران ویروس کرونا، تاریخ معرفی آن به تعویق افتاده است.

در بازار کشور هند، در بین گوشی های پرچم دار محصولات وان پلاس همچنان حرف اول را می زنند ولی در این میان، گوشی های میان رده مقرون به صرفه روزبه روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند. به همین خاطر وان پلاس برای رقابت با شرکت هایی مانند شیائومی و ریلمی قصد دارد وارد بازار گوشی های ارزان تر از 350 دلار شود.

برای وان پلاس Z باید انتظار بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون 765G، نمایشگر 90 هرتز سوپر امولد، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 16 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق یا دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را داشته باشیم.

همچنین نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات را از قلم بیندازیم. ظاهرا این گوشی با قیمت 25000 روپیه یا 330 دلار روانه بازار هند می شود که این یعنی رقیب مستقیم گوشی های سری K ردمی خواهد بود.

در مورد این گوشی جدید وان پلاس چه فکر می کنید؟ به نظر شما می تواند در برابر گوشی های شرکت هایی مانند شیائومی و ریلمی به رقیب قدری تبدیل شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 848

به "تاریخ رونمایی از گوشی وان پلاس Z لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گوشی وان پلاس Z لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید