بین ترکیه و روسیه جنگ در گرفت

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران : رسانه ها از درگیری و تبادل آتش میان نیروهای ترکیه و روسیه در شمال غرب سوریه خبر دادند.

بین ترکیه و روسیه جنگ در گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: خبرگزاری اوقات الشام یکشنبه شب گفت: ارتش ترکیه و عناصر طرفدار آن، مواضع نیروهای روسیه و سوریه را در شهر سراقب واقع در شرق استان ادلب مورد حمله قرار دادند.

منابع نظامی گفتند: نیروهای ترکیه و گروه های مخالف دولت سوریه بامداد امروز به تبادل آتش با نیروهای روسیه پرداختند.

نیروهای روسیه در واکنش به حملات، چند منطقه را در حومه جنوبی ادلب نیز هدف قرار دادند.

استان ادلب اخیرا شاهد افزایش تنش نظامی میان روسیه و ترکیه و چند مورد نقض توافقنامه های آتش بس مربوط به توقف جنگ در مناطق شمال غرب سوریه بوده است.

ترکیه در چارچوب تقویت نیروهایش در مناطق تحت کنترل خود، دست کم 11 بار نیروی کمکی شامل ده ها خودروی نظامی و زرهپوش به وسیله گذرگاه مرزی کفرلوسین اعزام نموده است.

این در حالی است که مسکو نیمه ماه جاری میلادی از آنکار خواست بعضی از بعضی نقاط در ریف ادلب جنوبی خارج و حضور نظامی خود را در منطقه کاهش دهد و سلاح های سنگین خود را به خاک ترکیه منتقل کند ، موضوعی که از سوی آنکار رد شد.

صفوان قربی عضو مجل نمایندگان سوریه نیز پیشتر تهدید نموده بود که در صورت شکست کوشش های دیپلماتیک برای دستیایبی به توافق نهایی در باره استان ادلب، کشورش به راه چاره نظامی متوسل خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1027

به "بین ترکیه و روسیه جنگ در گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بین ترکیه و روسیه جنگ در گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید