بیل گیتس از هیئت مدیره کمپانی مایکروسافت کناره گیری کرد

به گزارش بلندانیوز، بیل گیتس که قبلا و از سال 2000 به عنوان مدیرعامل مایکروسافت خدمت می کرد، از این سمت کناره گیری کرد تا زمان بیشتری را برای بنیاد علمی بیل و ملیندا گیتس سپری کند. در سال 2008 او فعالیت تمام وقت خود را در کمپانی واگذار کرد تا بتواند تلاش بیشتری برای فعالیت های بشرمحبت آمیز کند. به نظر می رسد این کنارهگیری از هیئت مدیره کمپانی نیز دلیلی مشابه با فعالیت های بشر محبت آمیز داشته باشد. او که اولویت خود را فعالیت های بشر محبت آمیز قرار داده است، همچنان عنوان مشاور فنی در مایکروسافت را دارد تا بتواند به فعالیت این کمپانی کمک کند.

بیل گیتس از هیئت مدیره کمپانی مایکروسافت کناره گیری کرد

مدیر ارشد مایکروسافت، ساتیا نادلا در بیانه ای افزود: کارکردن با بیل گیتس، امتیاز و افتخار بزرگی بوده و تجربه بسیاری از او کسب کرده ایم. بیل گیتس شرکت را بر پایه نیروی دموکراتیک و حل مسائل و چالش های جامعه بنا نهاد. مایکروسافت همچنان از مشاوره فنی بیل برای پیشبرد محصولات و خدمات خود استفاده خواهد کرد. از دوستی و آشنایی با او سپاسگذار و شاد هستم و به دنبال ادامه فعالیت در زمینه توانمندی بشر در تمامی زمینه ها هستیم.

در حالی گیتس هنوز هم تا حدودی با شرکتی که خود تاسیس کرده، در ارتباط است، این کنارهگیری پس از سال 2000 که مدیریت ارشد را رها کرد را، بزرگترین قدم خود برای جدا شدن از این کمپانی می داند.

theverge.com

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 671

به "بیل گیتس از هیئت مدیره کمپانی مایکروسافت کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس از هیئت مدیره کمپانی مایکروسافت کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید