برترین کاورهای شفاف آیفون در خبرنگاران

به گزارش بلندانیوز، تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل، کاورهای محافظ گوشی های هوشمند را در مدل ها و رنگ های مختلفی عرضه و روانه بازار نموده اند که کاورهای شفاف یکی از محبوب ترین آن ها به شمار می روند. این دسته از کاورها علاوه بر آنکه از استحکام بالایی در مقابل ضربات و آسیب های احتمالی برخوردارند، طراحی و نمای مجذوب کننده گوشی هوشمند شما را نمی پوشانند و این یک مزیت بزرگ در برابر سایر کاورهای محافظ محسوب می گردد. از این رو، در این مقاله قصد داریم برترین کاورهای شفاف آیفون در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید کاور شفاف برای گوشی آیفون خود را دارید، انتخاب سریع تر و راحت تری داشته باشید.

برترین کاورهای شفاف آیفون در خبرنگاران

کاور شفاف کینگ کونگ مدل Anti-Burst مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 6Plus/6S Plus

39,000

تومان

کاور شفاف مدل KIng Kong unti-BuRST Shock مناسب برای آیفون 6 /6s

35,000

تومان

خرید کاور شفاف آیفون در خبرنگاران

مشاهده همه

برترین کاورهای شفاف سری آیفون 14

کاور شفاف اپیکوی مدل Guardian-Magsafe برای آیفون 14 پرو مکس

فهرست برترین کاورهای شفاف آیفون در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی کاور مدل Guardian-Magsafe اپیکوی برای گوشی آیفون 14 پرو مکس شروع می کنیم. این کاور که از جنس پلاستیک باکیفیت TPU ساخته شده بسیار نرم و لطیف در عین حال مقاوم است و از قابلیت بسیار کاربردی شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. این کاور شفاف به خوبی تمام بخش های گوشی را تحت محافظت خود قرار می دهد و بعلاوه لنزهای محافظی برای سیستم دوربین گوشی دارد که مانع از خط وخش و آسیب رسیدن به سنسورهای دوربین گوشی شما می گردد.

کاور اپیکوی مدل Guardian-Magsafe مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 14 Pro Max

320,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور اسپیگن مدل ultra hybrid MAG برای گوشی آیفون 14 پرو

کاربران گوشی های هوشمند آیفون 14 پرو، اگر در پی یک قاب شفاف باکیفیت برای گوشی خود هستند، پیشنهاد ما به آن ها کاور اسپیگن مدل ultra hybrid MAG است. این محصول که یکی از برترین کاورهای شفاف موجود در بازار به شمار می رود، وزن بسیار سبکی دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی شما اضافه نمی نماید. این کاور محافظ به خوبی روی گوشی سوار می گردد و همه قسمت های آن را می پوشاند، بعلاوه هیچ اختلالی برای دسترسی کاربران به دکمه ها ایجاد نمی نماید. این کاور از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و دارای لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش و سیستم دوربین گوشی آیفون 14 پرو است. در نهایت باید به مقاومت بسیار خوب این محصول در برابر ضربات احتمالی به گوشی اشاره نمود که خیال کاربران را تا حدودی راحت می نماید.

کاور اسپیگن مدل ultra hybrid MAG مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 14 pro

10 %

1,890,000

1,700,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور اپیکوی مدل Guardian-Magsafe مناسب برای گوشی آیفون 14 پلاس

کاور محافظ مدل Guardian-Magsafe اپیکوی که برای گوشی هوشمند آیفون 14 پلاس طراحی شده، کیفیت بسیار خوبی دارد و نمای مجذوب نماینده گوشی را نیز به هیچ عنوان نمی پوشاند. طراحی خاص پوشش بیرونی این کاور محافظ موجب شده تا گوشی هنگام کار کردن از دست کاربران سر نخورد و بعلاوه پوست دست آن ها عرق نکند. این محصول لکه های ناشی از اثرات انگشت و گرد وغبار را نیز دفع می نماید و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم را نیز دارد. از آنجا که کاور اپیکوی مدل Guardian-Magsafe از جنس پلاستیک باکیفیت TPU ساخته شده، در طول زمان برخلاف بسیاری از کاورهای شفاف آیفون، در اثر استفاده زیاد زرد یا کدر نمی گردد. نصب و خارج کردن این کاور از گوشی بسیار راحت است و محافظت همه جانبه ای را از گوشی هوشمند شما خواهد داشت.

کاور اپیکوی مدل Guardian-Magsafe مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 14 Plus

270,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور اسپیگن مدل Ultra Hybrid مناسب برای گوشی آیفون 14

کاربران علاقه مند به قاب محافظ شفاف گوشی آیفون 14، در صورت تمایل می توانند کاور اسپیگن مدل Ultra Hybrid را که یکی از مجذوب نماینده ترین کاورهای شفاف آیفون در فروشگاه آنلاین خبرنگاران است، برای خرید در نظر بگیرند. این کاور محافظ شفاف همه بخش های مختلف گوشی را تحت پوشش خود قرار می دهد و از TPU نرم و اسفنجی ساخته شده است. این محصول کیفیت و دوام بسیار عالی دارد و از فناوری تکنولوژی ایرکوشن که مانع از انتقال فشار ضربات به گوشی می گردد، پشتیبانی می نماید. برای محافظت از سیستم دوربین گوشی آیفون 14، برند اسپیگن لبه ها اطراف سنسورهای دوربین را کمی برجسته تر نموده تا در صورت قرار دادن گوشی در یک سطح صاف، لنزهای دوربین آسیب نبینند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این قاب می توان به پشتیبانی از شارژ بی سیم و استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط اشاره نمود.

کاور اسپیگن مدل Ultra Hybrid مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 14

14 %

1,390,000

1,200,000 تومان

مشاهده و خرید

برترین کاورهای شفاف سری آیفون 13

کاور لوکسار مدل Sheild Brave مناسب برای گوشی آیفون 13 پرو مکس

محصولات برند لوکسار احتیاجی به تعریف ندارند و همیشه در زمینه فراوری لوازم جانبی گوشی های هوشمند یکی از برترین ها به شمار می روند. کاور محافظ مدل Sheild Brave این برند که برای گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس فراوری شده، طراحی مجذوب نمایندهی دارد و از سه لایه محافظتی پلاستیک باکیفیت TPU، استیل و سیلیکون بهره می برد تا خیال کاربران را از بابت محافظت همه جانبه از گوشی هوشمندشان راحت کند. این محصول حدود 45 گرم وزن دارد و از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط نیز پشتیبانی می نماید. درون این کاور پوشش نرمی قرار گرفته تا هیچ آسیبی به بدنه گوشی گران قیمت شما وارد نگردد. این کاور محافظ هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران از گوشی ایجاد نمی نماید و لبه هایی برجسته برای محافظت از سیستم دوربین گوشی نیز دارد. کاور لوکسار مدل Sheild Brave از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید.

کاور لوکسار مدل Sheild Brave مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max

48 %

1,200,000

619,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور شفاف مدل Magic mask مناسب برای گوشی آیفون 13 پرو

برای کاربران گوشی هوشمند آیفون 13 پرو، کاور شفاف مدل Magic mask یکی از برترین گزینه های برای خرید به شمار می رود که کیفیت بسیار خوبی دارد و طراحی مجذوب نماینده گوشی را به هیچ عنوان نمی پوشاند. این کاور محافظ فوق العاده سبک است و تنها 15 گرم وزن دارد؛ بنابراین به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. مقاومت و دوام این کاور در برابر خط وخش و ضربات احتمالی بسیار بالاست و از پلاستیک سخت نیز فراوری شده است. این کاور خاصیت ضد آب دارد و این یعنی قطرات آب از روی آن سر می خورند و به داخل گوشی نفوذ نمی نمایند. لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین برای محافظت بیشتر کمی برجسته شده اند تا این بخش ها هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف در محافظت کامل باشند.

کاور شفاف مدل Magic mask مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro

262,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور کی-دوو مدل Ares مناسب برای گوشی آیفون 13

کاور کی-دوو مدل Ares که برای گوشی هوشمند آیفون 13 فراوری شده، از جمله برترین کاورهای شفاف آیفون در فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می رود که در تنوع رنگی بسیار بالایی به فروش می رسد. این کاور محافظ حدود 40 گرم وزن دارد و بسیار انعطاف پذیر است؛ بنابراین با یک قاب شفاف سفت و زمخت روبرو نیستیم. این کاور محافظ همه بخش های گوشی هوشمند را تحت پوشش محافظتی خود قرار می دهد و بعلاوه هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به دکمه ها و پورت شارژ گوشی برای کاربران به وجود نمی آورد. این محصول از جنس پلاستیک سخت فراوری شده و در برابر خط وخش و ضربات احتمالی از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد. لبه های این قاب نیز برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین در اطراف این بخش ها، کمی برجسته تر است.

کاور کی-دوو مدل Ares مناسب برای گوشی موبایل اپل IPhone 13

363,000 تومان

مشاهده و خرید

برترین کاورهای شفاف سری آیفون 12

کاور سامورایی مدل elect برای گوشی آیفون 12 پرو مکس

می رسیم به معرفی برترین کاورهای شفاف برای سری آیفون 12. کاربران گوشی هوشمند آیفون 12 پرو مکس می توانند کاور شفاف سامورایی مدل elect را به عنوان یک گزینه خرید بسیار مناسب برای خود در نظر بگیرند. این کاور محافظ که از جنس پلاستیک سخت و TPU فراوری شده، مقاومت و دوام بالایی دارد و از همه قسمت های گوشی شما در برابر خط وخش و ضربات مقاومت می نماید. محل قرارگیری پورت شارژ و دکمه ها به خوبی در این قاب محافظ برش زده شده تا کاربران به راحتی بتوانند از گوشی خود استفاده نمایند. لبه های دور نمایشگر و سیستم دوربین کمی برجسته شده تا این بخش ها هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف در محافظت کامل باشند. وزن این کاور محافظ نیز بسیار سبک است و گوشی هوشمند شما را به هیچ عنوان سنگین نمی نماید.

کاور سامورایی مدل elect مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max

12 %

180,000

159,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور کلاسیک مدل KHO.43 طرح شفاف مناسب برای گوشی آیفون 12 پرو

کاور کلاسیک مدل KHO.43 که برای گوشی آیفون 12 پرو فراوری و روانه بازار شده، از جنس پلاستیک TPU است که کیفیت و دوام مناسبی دارد و نرمی و انعطاف پذیری بالای آن نیز حس بسیار خوبی را هنگام استفاده از گوشی به کاربران القا می نماید. مقاومت این کاور محافظ بسیار بالاست و در برابر آسیب های احتمالی و خط وخش از گوشی هوشمند گران قیمت شما به خوبی محافظت می نماید. کاور کلاسیک مدل KHO.43 بسیار سبک است و قابلیت شست وشو نیز دارد، بنابراین دیگر احتیاجی نیست نگران کثیف شدن آن باشید. بخش های مختلف گوشی نظیر محل قرارگیری دوربین، درگاه ها، اسپیکر و بلندگوها در این کاور به طور دقیق قالب گیری شده اند و محدودیتی برای استفاده کاربران به وجود نمی آورند. لبه های اطراف نمایشگر و دوربین این کاور نیز برای محافظت بیشتر کمی برجسته شده اند.

کاور کلاسیک مدل KHO.43 طرح شفاف مناسب برای گوشی موبایل اپل IPhone 12 pro

41 %

110,000

65,130 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل Unicom مناسب برای گوشی آیفون 12

مدل Unicom از برند لوکسار، یک قاب با کیفیت ساخت بسیار بالا برای گوشی هوشمند آیفون 12 است که در بلندمدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این کاور محافظ با بهره گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب های موجود در بازار حفظ خواهد نمود. از ویژگی های مهم کاور لوکسار مدل Unicom می توان به داشتن تأییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره نمود. این محصول به صورت 360 درجه ای از گوشی شما محافظت می نماید و جزبه جز قسمت های آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. این قاب شفاف در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه ای ضخیم تر دارد که موجب محافظت از دوربین هنگام سقوط می گردد. طراحی و ساختار این کاور محافظ شباهت زیادی به کیسه های هوا خودرو دارد و ضربات احتمالی را از گوشی دفع می نماید تا آسیبی به آن وارد نگردد. این کاور خاصیت ضد آب نیز دارد و این یعنی قطرات آب از روی آن سر می خورند و به داخل گوشی نفوذ نمی نمایند.

کاور لوکسار مدل Unicom مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12

27 %

120,000

88,000 تومان

مشاهده و خرید

برترین کاورهای شفاف سری آیفون 11

کاور باسئوس مدل ARAPIPH65S-SF01 برای گوشی آیفون 11 پرو مکس

کاور باسئوس مدل ARAPIPH65S-SF01، یک قاب محافظ بسیار باکیفیت و شفاف برای گوشی هوشمند آیفون 11 پرو مکس است و در عین حال که مجذوب نمایندهیت طراحی گوشی هوشمند شما را مخفی نمی نماید، از آن به طور کامل محافظت می نماید. این قاب به طور ویژه در برابر ضربات و آسیب دیدگی های احتمالی مقاوم شده و خیال کاربران را از این بابت راحت خواهد نمود. برای افزایش محافظت از سیستم دوربین و نمایشگر، لبه های کاور در این بخش ها کمی برجسته تر شده تا بدنه گوشی روی سطوح صاف با زمین برخوردی نداشته باشد. این کاور محافظ آب گریز نیز است و قطرات آب از روی آن به سرعت سر می خورند. قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مسئله ای نخواهند داشت و به سرعت می توانند این کار را انجام دهند.

کاور باسئوس مدل ARAPIPH65S-SF01 مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 11 Pro Max

11 %

56,000

50,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور کی-دوو مدل ARES برای گوشی آیفون 11 پرو

علاقه مندان به کاورهای شفاف گوشی آیفون 11 پرو می توانند کاور کی-دوو مدل ARES را به عنوان یک قاب بسیار باکیفیت برای خرید در نظر بگیرند. این کاور محافظ حدود 30 گرم وزن دارد و وزن نهایی گوشی را شما سنگین نمی نماید. برند کی-دوو برای ساخت و فراوری این محصول علاوه بر پلاستیک TPU، از فلز و شیشه نیز استفاده نموده تا قابلیت های مقاومتی این قاب را در برابر حوادث احتمالی به طور چشمگیری افزایش دهد. فریم های جانبی این قاب رنگ های مختلفی دارد که می توانید بر حسب سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. این کاور، نرمی و لطافت خاصی دارد و در اثر استفاده زیاد نیز کدر و زرد نمی گردد. بعلاوه لبه های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده که موجب شده در هنگام افتادن به نمایشگر و سیستم دوربین گوشی آسیبی وارد نگردد.

کاور کی-دوو مدل ARES مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 11 pro

550,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور گلوری گارد مدل LMA برای گوشی آیفون 11

کاور گلوری گارد مدل LMA که برای گوشی هوشمند آیفون 11 طراحی شده، برای ارائه محافظت حداکثری دو بخش سخت و نرم دارد. قسمت سخت و محکم بیرونی که از پلی کربنات ساخته شده باعث می گردد تا مقاومت کاور در مقابل ضربات و صدمه های احتمالی به گوشی هوشمند شما چندین برابر گردد. بعلاوه بخش نرم درونی این کاور نیز بدنه گوشی را در بر می گیرد. یکی از ویژگی های این کارد، داشتن محافظ سنسورهای دوربین است که کاربران را از خرید محافظ لنز دوربین بی احتیاج می نماید. این کاور وزن سبکی دارد و در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نخواهد داد.

کاور گلوری گارد مدل LMA مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 11

30 %

99,000

69,300 تومان

مشاهده و خرید

برترین کاورهای شفاف برای سایر آیفون ها

کاور سامورایی مدل SPC مناسب برای آیفون های XS و X

کاور سامورایی مدل SPC، از جمله کاورهای باکیفیت برای گوشی آیفون های XS و X به شمار می رود که وزن سبکی دارد و در دست گرفتن آن حس بسیار خوشایندی را به کاربران القا می نماید. این کاور محافظ با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می نماید. بعلاوه برآمدگی میان قاب و لنز دوربین پشت سبب شده تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می دهید، آسیبی به سنسور دوربین آن وارد نگردد. برش های این کاور محافظ در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی اجرا شده و از این بابت هیچ محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی نماید. از دیگر ویژگی های مهم کاور سامورایی مدل SPC می توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر اشاره نمود.

کاور سامورایی مدل SPC مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone X / XS

10 %

195,000

175,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS مناسب برای آیفون های 7 پلاس و 8 پلاس

کاربران گوشی های هوشمند آیفون 7 پلاس و 8 پلاس می توانند کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS را به عنوان یکی از برترین قاب های شفاف موجود در بازار برای خرید در نظر بگیرند. این کاور از تمام بخش های گوشی شما به طور کامل محافظت می نماید و در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی بسیار مقاوم است. این کاور وزن بسیار سبکی دارد و به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مسئله ای نخواهند داشت. کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS، خاصیت آب گریز بودن دارد و قطرات آب را به هیچ عنوان جذب نمی نماید. طراحی شفاف این کاور علاوه بر محافظت بهتر از آیفون های 7 پلاس و 8 پلاس، ظاهر زیباتر و شکیل تری به آن ها می بخشد.

کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS مناسب برای گوشی موبایل اپل IPhone 7Plus / 8Plus

38,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور شفاف کینگ کونگ مدل Anti-Burst مناسب برای آیفون های 6S و 6S پلاس

کاور شفاف کینگ کونگ مدل Anti-Burst که برای آیفون های 6S و 6S پلاس فراوری و روانه بازار شده، از دو نوع پلاستیک نرم و سخت ساخته شده تا مقاومت همه جانبه را به کاربران این گوشی ها ارائه دهد. لایه داخلی کینگ کونگ مدل Anti-Burst روکش بسیار نرمی دارد که بدنه گوشی را در می گیرد. این پوشش در قسمت بیرونی کمی سخت تر و قدرتمندتر شده تا مقاومت کاور در مقابل ضربات و صدمه های احتمالی به گوشی هوشمند شما چندین برابر گردد. این کاور تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را نیز دارد و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که در جذب فشار ناشی از سقوط بسیار موثر است. لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین برای محافظت بیشتر کمی برجسته شده اند تا این بخش ها هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف در محافظت کامل باشند.

کاور شفاف کینگ کونگ مدل Anti-Burst مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 6Plus/6S Plus

39,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور آی ماس مدل Borderline مناسب برای آیفون های SE 2022 و 2020

در نهایت به معرفی و آنالیز کاور شفاف آی ماس مدل Borderline برای گوشی های هوشمند آیفون SE 2022 و SE 2020 خواهیم پرداخت. این کاور محافظ در عین ارائه مقاومت بسیار خوب و همه جانبه، طراحی شیک و مجذوب نمایندهی دارد و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. سیلیکونی بودن دور کاور موجب می گردد در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی هوشمند شما وارد نگردد. این کاور محافظ وزن بسیار سبکی دارد و هیچ محدودیتی نیز هنگام استفاده از گوشی برای شما ایجاد نمی نماید. در نهایت باید به خاصیت چربی گریزی این کاور اشاره کنیم که مانع جذب اثرانگشت روی آن می گردد.

کاور آی ماس مدل Borderline مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone SE 2022/2020

27 %

230,000

167,900 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین کاورهای شفاف آیفون در فروشگاه آنلاین خبرنگاران پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از کاورها برای گوشی آیفون خود هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تجربه کنید.

شما از کدام نوع قاب در گوشی هوشمند خود استفاده می کنید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

کاور شفاف کینگ کونگ مدل Anti-Burst مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 6Plus/6S Plus

39,000

تومان

کاور شفاف مدل KIng Kong unti-BuRST Shock مناسب برای آیفون 6 /6s

35,000

تومان

خرید کاور شفاف آیفون در خبرنگاران

مشاهده همه

سوالات متداول

قاب های شفاف آیفون چه مزایایی دارند؟

این دسته از قاب ها مقاومت خوبی دارند، طراحی گوشی هوشمند شما را مخفی نمی نمایند و بعلاوه قابل شست وشو نیز هستند.

آیا قاب های شفاف سری آیفون 14 از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند؟

بله. بسیاری از قاب های شفاف سری آیفون 14 با فناوری شارژ بی سیم سازگاری دارند و برای شارژ کردن گوشی احتیاجی نیست آن را از کاور محافظ خارج کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2002

به "برترین کاورهای شفاف آیفون در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کاورهای شفاف آیفون در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید