بالابر صنعتی جان زن میانسال را گرفت

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: گرفتار شدن سر و گردن یک زن میانسال بین بالابر صنعتی و بالکن منزل مسکونی مرگ وی را رقم زد.

بالابر صنعتی جان زن میانسال را گرفت

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: ساعت 11:28 امروز حادثه گرفتار شدن یک فرد داخل بالابر صنعتی در خیابان خلیج، خیابان حیدری به سامانه 125 اعلام و 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در حیاط یک منزل مسکونی یک دستگاه بالابر صنعتی کارگذاشته شده بود تا افراد ساختمان به وسیله آن به ساختمان داخل و خارج شوند. یک زن 50 ساله هنگام استفاده از این دستگاه به دلیل نبود حفاظ مناسب از ناحیه سر و گردن بین دستگاه و بالکن طبقه اول گرفتار می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه فرد مذکور تا رسیدن آتش نشان ها در همان شرایط باقی مانده بود، گفت: آتش نشان ها با خارج کردن فرد از شرایط مذکور وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت 12 به انتها رسید.

وی در ادامه یادآور شد: بالابرهای صنعتی وسیله مناسبی برای جا به جایی افراد نیست چراکه ایمنی لازم را ندارند. نمونه این حوادث نیز چندین بار رخ داده بنابراین بهتر است شهروندان از استفاده این وسایل خودداری کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 745

به "بالابر صنعتی جان زن میانسال را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالابر صنعتی جان زن میانسال را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید