اکبری: اشتباهات داوری راستا مسابقه را تغییر داد

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال کشورمان از داوری دیدار تیمش مقابل ایتالیا انتقاد کرد.

اکبری: اشتباهات داوری راستا مسابقه را تغییر داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در نشست خبری پس از شکست برابر ایتالیا مطرح نمود: ابتدا به تیم ایتالیا برای صعود به جمع 4 تیم نهایی تبریک می گویم. از دست دادن محمد فلاح در اواسط این مسابقه یکی از اتفاقات بد مسابقه امروز بود. او سرعتی زن اول تیم ایران بود و نبود او در ادامه مسابقه به تیم ضربه زد.

دیدار امروز برابر ایتالیا چند صحنه مشکوک داوری نیز داشت که بارها موجب اعتراض سرمربی ایران شد. اکبری در این خصوص اظهار کرد: تیم داوری امروز 2 یا 3 اشتباه فاحش داشتند که باعث شد نتیجه و راستا مسابقه کاملا تغییر کند. حتی ایتالیایی ها هم متوجه اشتباهات شدند و سرمربی این تیم در حین مسابقه به کمک مربی های ایران به اشتباهات داوری اشاره می کرد اما این مسائل بی اهمیت است. مهم این است که ما نتیجه نگرفتیم.

با این شکست، امیدهای تیم ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زیر 23 سال جهان کمرنگ شد. سرمربی تیم زیر 23 سال به دلایل ناکامی اشاره کرد و گفت: فکر می کنم به چند دلیل نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر جهان صعود کنیم. ابتدا تیم ملی بزرگسالان هر کشور در اولویت واقع شده است و این امری طبیعی است. به همین دلیل معنوی نژاد و عبادی پور را در اختیار نداشتیم تا با تمام قوا به این مسابقات بیاییم. همچنین هیچ مسابقه تدارکاتی برای این تیم برنامه ریزی نشد. 4 بازیکن تیم فعلی اولین تجربه میدان جهانی را داشتند و کم تجربه بودند. این مسابقات برای آنها حکم مسابقات تدارکاتی را داشت.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: تیم فعلی حتی از مسابقات آسیایی ضعیف تر است. اگر برنامه ریزی بهتری انجام می شد با تیم بهتری به امارات می آمدیم و حتی می توانستیم فینالیست شویم.

تیم والیبال ایران عصر امروز در پنجمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان برابر تیم ایتالیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب گردید و امیداین تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی کم رنگ شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 343

به "اکبری: اشتباهات داوری راستا مسابقه را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: اشتباهات داوری راستا مسابقه را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید