افزایش شرجی در منطقه ها جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان

به گزارش بلندانیوز، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج است و تا اواسط هفته آینده به تناوب موجب افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در بعضی منطقه ها می گردد.

افزایش شرجی در منطقه ها جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان

محمد سبزه زاری می گوید: امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج است و تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در منطقه ها جنوبی و غربی و مرکزی خواهیم بود.

او اضافه کرد: امروز هم همچنان وقوع دما های 49 درجه و بالاتر در بعضی از نقاط استان خوزستان مورد انتظار است و به علت شاخص های بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و تندباد های لحظه ای در ارتفاعات و منطقه ها شرقی، جنوب شرقی و شمال شرقی وجود دارد.

به گفته آقای سبزه زاری امروز و فردا در بعضی ساعات وزش باد ها در منطقه ها غربی، مرکزی و جنوبی میانه تا شدید پیش بینی می گردد و احتمال برخاستن گرد و خاک در این منطقه ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان شوش با 51.2 و دزپارت با 28.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان در شبانه روز گذشته مطرح کرد که در این مدت تغییرات دمای اهواز بین 50.1 و 32.7 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1913

به "افزایش شرجی در منطقه ها جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شرجی در منطقه ها جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید