ارائه درخواست وام یاری ودیعه مسکن فردا به سرانجام می رسد

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران- سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن فقط تا ساعت 24 روز دوشنبه بیست و چهارم شهریورماه برای ارائه درخواست فرصت دارند.

ارائه درخواست وام یاری ودیعه مسکن فردا به سرانجام می رسد

جهت دریافت خدمات آلاچیق های چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، حسین کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تا به امروز حدود شش هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نموده اند اضافه کرد: متقاضیان باید هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد احتیاج اقدام کنند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح اقدام ملی استان گفت: تا کنون برای 2 هزار واحد اقدام ملی مسکن زمین را تعرفه کردیم و امیدواریم تعداد زیادی را مشخص تکلیف کنیم .

کشاورز، همچنین به تمدید مهلت بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن تا سرانجام شهریورماه اشاره و بیان نمود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فقط تا ساعت 24 ، سی ام شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد احتیاج جهت احراز شرایط اقدام کنند.

وی توضیح داد: به منظور مشخص تکلیف شرایط ثبت نام تمامی متقاضیان و انجام مراحل کار برای پروژه های آغاز شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

برنامه ریزی برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی در چارچوب اجرای طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در کشور اجرا شده است که بر این اساس 200 هزار واحد در شهرهای جدید با مشارکت بخش خصوصی، 100 هزار واحد در مناطق بافت فرسوده شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و 100 هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می گردد.

گیلان با وسعت 14 هزار کیلومتر مربع و جمعیت دو میلیون و 500 هزار نفر دومین استان پرتراکم در کشور است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 918

به "ارائه درخواست وام یاری ودیعه مسکن فردا به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه درخواست وام یاری ودیعه مسکن فردا به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید