اجرای بیش از 8هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گلستان

به گزارش بلندانیوز، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از ابتدای امسال 8130 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گلستان اجرا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد رشد داشته است.

اجرای بیش از 8هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گلستان

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز دوشنبه 11 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: این تعداد بازدید نظارتی در مقایسه با مدت مشابه سال 97 با 6795 بازدید، 20 درصد رشد داشته است.

او اعلام نمود: این بازدیدها با هدف جلب رضایت مسافران نوروزی از مراکز اقامتی، رستوران های بین راهی و مجتمع های خدمات رفاهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، کمپ ها و مراکز اسکان در استان توسط بازرسان دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان انجام گرفت.

معاون گردشگری استان گلستان یادآور شد: از مجموعه کل بازدیدهای نظارتی در این 246 روز 2263 بازدید از مراکز اقامتی بود.

او اضافه نمود: تعداد بازدید های نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی 1795 مورد، از دفاتر خدمات مسافرتی 989 مورد و از مراکز اقامتی موقت نیز 3083 مورد ثبت شده است.

تجری با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمع های خدمات رفاهی و تاسیسات گردشگری در جذب گردشگران گفت: در بازدید از این مراکز 60 مورد تذکر و شش مورد اخطار کتبی صادر شده است که چهار مورد نیز به تعطیلی و تعلیق مراکز انجامیده است.

او توضیح داد: در این بازدیدها 58 واحد گردشگری نیز به دلیل ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت گردشگران مورد تشویق قرار گرفتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 324

به "اجرای بیش از 8هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 8هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید