68 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری بیله سوار بازدید کردند

به گزارش بلندانیوز، فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در 3 ماهه تابستان 68 هزار و 510 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی و توریستی شهرستان بیله سوار بازدید نموده اند.

68 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری بیله سوار بازدید کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا مهر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، آرام حلیم بعد از ظهر امروز در ملاقات با کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار با تبریک روز گردشگری گفت: جذابیت اکوتوریسم و بوم گردی شهرستان بیله سوار به ویژه در ایام فصل بهار جلوه زیبایی را در این منطقه به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه ورزشهای بومی و محلی در جذب گردشگر سهم دارد، توضیح داد: راه چاره توسعه گردشگری بیله سوار بومی گردی به وسیله ایجاد خانه های مسافر واجرای اکوکمپ عشایری در مناطق روستایی شهرستان است.

حلیم برپایی بازارچه محلی صنایع دستی را یک ضرورت برای شهر بیله سوار دانست و اضافه کرد: با ایجاد این محل، شاهد رونق کسب و کار در حوزه صنایع دستی خواهیم بود و توانمندیهای فرهنگی و هنری عشایر به بیرون از مرزهای کشور انتقال خواهد یافت.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان نمود: حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بخش مهمی از اقتصاد شهرستان را شامل می گردد که اگر خدمات متنوعی به گردشگران ارائه گردد شاهد شکوفایی اقتصاد منطقه ای در این بخش خواهیم بود.

وی برگزاری جشنواره کوچ عشایر را یکی از کارهای پیروز در حوزه گردشگری و معرفی و شناسایی فرهنگها و توانمندیها و صنایع دستی عشایر دانست و گفت: به طور قطع برنامه ریزیهایی انجام خواهد شد تا جشنواره کوچ عشایر در سالهای بعد در قالب ملی برگزار گردد.

حلیم خواهان برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در کنار معرفی آداب و رسوم منطقه شد و اظهار کرد: مسیرهای گردشگری باید برای توریستهایی که وارد منطقه می شوند توسط تابلوهای معرفی جهت دهی شوند که در این زمین هدر طوب مسیرهای گردشگری اقدام شده است.

فرماندار شهرستان بیله سوار اضافه کرد:در سه ماهه تابستان 68 هزار و 510 بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی و توریستی صورت گرفته است که بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی یک هزار و 360 مورد بازدید از جاذبه های طبیعی 6 هزار و 750 مورد و بازدید از جاذبه های دست ساز 60 هزار و 400 مورد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 425

به "68 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری بیله سوار بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری بیله سوار بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید