30 مهر آخرین فرصت نام نویسی اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری

به گزارش بلندانیوز، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی سیستان و بلوچستان گفت: اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری تا 30 مهر ماه فرصت مراجعه و نام نویسی در اداره کل اتباع و امور خارجه را دارند.

30 مهر آخرین فرصت نام نویسی اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی سیستان و بلوچستان گفت: اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری تا 30 مهر و مشمولان کارت آمایش تا خاتمه آبان ماه فرصت مراجعه و نام نویسی در اداره کل اتباع و امور خارجه را دارند.

منصور سعیدی گفت: هم اینک امکان ثبت و سرشماری از اتباع خارجی علاوه بر زاهدان در شهر های ایرانشهر، زابل، سراوان و چابهار فراهم شده است.

وی بیان نمود: دارندگان برگه های آمایش یک تا 16 و برگه تردد 90 روزه معتبر شامل این طرح هستند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی سیستان و بلوچستان گفت: در طرح سرشماری مجدد 130 هزار نفر نوبت دارند که تا کنون نیمی از آنان مراجعه کردند و در طرح آمایش که دو ماه و نیم از اجرای آن می گذرد 30 درصد مراجعه و نام نویسی کردند و مهلت برای مشمولان در حال اتمام است.

وی توضیح داد: مشمولان طرح سرشماری تا خاتمه مهرماه و مشمولان کارت آمایش هم تا خاتمه آبانماه فرصت مراجعه و نام نویسی دارند.

سعیدی اظهارداشت: کسانی که در این طرح ها شرکت نکنند از مزایایی مانند اقامت، تردد قانونی و بعلاوه یاری های سازمان های بین المللی محروم می مانند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1946

به "30 مهر آخرین فرصت نام نویسی اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مهر آخرین فرصت نام نویسی اتباع خارجی مشمول طرح سرشماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید