30 مدل عکس از نحوه تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان

به گزارش بلندانیوز، راهرو ورودی چیزهای زیادی درباره خانه به ما می گوید. دکوراسیون ورودی آپارتمان می تواند بازتاب کننده سلیقه و انتخاب شما در طراحی داخلی منزلتان باشد. به ورودی خانه باید به مثابه مکانی که ذهنیت سایر افراد را در بدو ورود نسبت به شخصیت خانه دار شکل می دهد نگاه کنید. در نتیجه متوجه خواهید شد که نظر و نگاه اولیه بسیار مهم است. نباید به ورودی خانه فقط بعنوان مکانی برای آویزان کردن لباس ها و قرار دادن کیف و کفش نگاه کنید. درست مانند سایر اتاق های مهم خانه، این مکان هم جزئی از محل زندگی شماست و باید برای آن ارزش زیادی قائل شوید.

30 مدل عکس از نحوه تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان

یکی از برترین راه ها برای تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان ساده و مرتب نگهداشتن آن است. در این مطلب قصد دارم در خصوص همین روش در طراحی صحبت کنم و بهمراه عکس این موضوع را به شما عزیزان نشان بدهم. با داشتن چنین فضایی در خانه، هر وقت که به داخل خانه قدم گذاشتید احساس خواهید کرد وارد خانه ای باز، عظیم، مرتب و منظم شده اید. اگر به ایده های تازه احتیاج دارید شکل های زیر این کار را برای شما انجام خواهد داد.

برای اینکه دکوراسیون ورودی منزلتان را مینیمالیستی و ساده نشان دهید یکی از ساده ترین راه ها روشن کردن فضا است. این روشنایی می تواند با نور طبیعی خورشید انجام گردد یا اینکه لامپ های دیواری و سقفی عظیم نور را به اطراف پخش نمایند. برای روشنایی بیشتر حتما از آینه های عظیم هم در فضای ورودی بهره ببرید. با ترکیب آینه و نور، فضایی روشن و درخشان خواهید داشت. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید هیچ چیز مانند یک آینه عظیم نمی تواند اتاق را عظیم نشان دهد.

هر چه دیوارهای ورودی آپارتمان را خالی تر بگذارید، به دکوراسیون مینیمال و ساده نزدیک تر می شوید، خصوصا اگر راهرو منزلتان باریک و تنگ باشد. یک آینه دیواری و شلف و قفسه دیواری چوبی برای این فضا کافی خواهد بود. البته اگر به کمد لباس احتیاج دارید، بهتر است رنگ کمد را خنثی انتخاب کنید تا بر سادگی فضا تاکید گردد. در ضمن حواستان باشد که کمد را با لباس های زیاد پر نکنید چرا که خیلی سریع فضا را بهم ریخته نشان می دهند. رنگ هایی مانند سفید، کرم، خاکستری و قهوه ای برای چنین فضایی بسیار مناسب هستند. بنابراین سعی کنید اولا با وسایل کم و دوما با رنگ های خنثی فضای ورودی خانه را تزیین کنید.

منظورمان از سبک مینیمال در دکوراسیون ورودی آپارتمان فقط استفاده از اجزا و وسایل کم نیست. تمامی این وسایل باید به شیوه ای درست چیده شوند. حالتی که برای سازمان دهی وسایل ورودی خانه انتخاب می کنید بسیار معین نماینده است. اما قبل از هر چیزی باید از وسایل ساده و مدرن استفاده نموده و کمد و آینه های کلاسیک با طرح های کنده کاری شده و انحنای زیاد را کنار بگذارید. اگر دوست دارید ورودی منزلتان رنگارنگ باشد یک راه چاره بسیار خوب می تواند استفاده از وسایل چوبی سفید و سپس قرار دادن لباس ها و کفش های رنگارنگ داخل قفسه ها باشد درست مانند شکل اول در پایین.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل چوب لباسی تازه و جالباسی های زیبا برای قسمت ورودی منزل

مدل های تازه آینه و کنسول مناسب راهروی ورودی منزل

چیدمان و طراحی فضای ورودی خانه به سبکی منحصر بفرد و باشکوه

مدل جاکفشی دیواری مناسب دکوراسیون ورودی خانه های آپارتمانی

یکی دیگر از نکاتی که در تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان نباید فراموش کرد، استفاده از فضای عمودی است. البته این عامل وقتی کاربرد دارد که هال ورودی عظیمی دارید زیرا با نصب قفسه های دیواری، فضا را کوچک و دنج تر نشان خواهد داد. در عین حال با صرفه جویی در فضای کف اتاق، از گرفته شدن و بهم ریخته تماشا شدن فضا تا حد زیادی جلوگیری خواهد نمود. الویت خود را مدل های سفید و قهوه ای بدهید و سعی کنید بین این دو رنگ تعادلی شیک و کامل برقرار گردد. شکل های زیر مثال هایی از مورد هستند.

بار دیگر تاکید می کنم که تمام المان ها و وسایلی که برای ورودی خانه تهیه می کنید، خواه این وسایل دکوری باشند یا کار خاصی را انجام می دهند، نقشی بسیار معین نماینده در زیبایی و مرتبی فضا بازی می نمایند. اگر خیلی به وسایل دکوری تازه علاقه دارید، بهتر است این وسایل را تا جای ممکن از بین رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید. این وسایل می توانند یک گلدان ساده، تابلو دکوری، آباژور یا مجسمه باشند و یا اینکه خود وسایل کاربردی به شکل هنری انتخاب شوند مثلا لوستری باا طراحی جالب یا آینه ای دیواری و ایستاده دکوری.

دکوراسیون ورودی آپارتمان

منبع: اتاق
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1562

به "30 مدل عکس از نحوه تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل عکس از نحوه تزیین دکوراسیون ورودی آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید