1،07 میلیون یورو درآمد مکرون از سال 2017

به گزارش بلندانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- هفته نامه فرانسوی زبان پاری مچ در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت امانوئل مکرون از سال 2017 تا کنون یک میلیون و 70 هزار یورو درآمد داشته است

1،07 میلیون یورو درآمد مکرون از سال 2017

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هفته نامه فرانسوی زبان پاری مچ در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: امانوئل مکرون از سال 2017 تا کنون یک میلیون و 70 هزار یورو درآمد داشته است با این حال وی هیچ گونه ملک یا مستغلاتی ندارد.

در حالی که پنج ماه تا پایان دوران ریاست جمهوری مکرون به جای مانده است، وی روز گذشته میزان دارایی ها و نیز شرایط مالی خود را گفت. در فرانسه مرسوم است که رؤسای جمهور پنج یا شش ماه پیش از پایان دوران ریاست جمهوری خود، میزان دارایی ها و درآمد خود را اعلام کنند.

بر این اساس، رئیس جمهور فرانسه از آغاز دوره ریاست جمهوری اش در کاخ الیزه تا تاریخ 31 دسامبر 2021، مبلغ یک میلیون و 70 هزار یورو درآمد داشته است.

گزارش شرایط مالی مکرون روز پنجشنبه در مجله های رسمی فرانسه منتشر شد.

بخش عمده ای از درآمد های رئیس دولت فرانسه از کمک هزینه هایی به دست آمده که وی به عنوان یک مقام منتخب دریافت کرده است. یکی دیگر از منابع درآمدی مکرون که البته در مقایسه با منبع قبلی بسیار کمتر است، به دوران ریاست جمهوری فرانسوا اولاند مربوط می شود که وی وزیر اقتصاد، صنعت و دیجیتال بود. مکرون در دوران مسئولیت خود به عنوان وزیر اقتصاد، حدود 35000 یورو سود سرمایه از املاک منقول و غیرمنقول دریافت کرده است. مکرون در دارایی های خود به داشتن هیچ گونه ملک یا مستغلاتی اشاره نکرده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1713

به "1،07 میلیون یورو درآمد مکرون از سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1،07 میلیون یورو درآمد مکرون از سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید