یک دهکده در فرانسه با نصب گیرنده های اینترنت استارلینک مخالفت کرد

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، قرار است اینترنت ماهواره ای شرکت اسپیس ایکس به نام استارلینک، پس از تکمیل برای مناطق دورافتاده در سراسر دنیا سرویس رسانی کند.

یک دهکده در فرانسه با نصب گیرنده های اینترنت استارلینک مخالفت کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در این میان دهکده سن سنیه دو بوزوا(Saint-Senier-de-Beuvron) در فرانسه در برابر نصب سیستم های گیرنده اینترنت استارلینک مقاومت نموده است.

استارلینک تا به امروز اجازه نصب 4 گیرنده از آژانس ملی فرکانس رادیویی فرانسه (ANFR) را دریافت نموده که یکی از آنها در دهکده مذکور قرار گرفته است. این پروژه شامل نصب 9 گنبد با ارتفاع 3 متری است که از آنتن ها محافظت می نمایند. اما در ماه دسامبر دهکده مذکور با صدور رأیی، نصب گیرنده ها را منع کرد.

معاون شهرداری این دهکده می گوید: شورای دهکده برای احتیاط با این اقدام مخالفت نموده است. پروژه مذکور کاملاً جدید است و ما درباره تأثیر این سیگنال ها هیچ اطلاعاتی نداریم.

به گفته وی نگرانی شورای شهر از آن است که هیچ اطلاعاتی درباره تأثیرات تدریجی سیگنال ها بر سلامت انسان یا حیوانات وجود ندارد.

این در حالی است که به گفته شرکت پیمانکار اسپیس ایکس عدم اجازه دهکده برای ساخت آنتن بر اساس موارد فنی است و به آسانی می توان آن را لغو کرد.

ایلان ماسک اخیراً اعلام نموده بود شبکه ماهواره استارلینک، اینترنتی با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در امسال ارائه می نماید و تا 2022 میلادی پوشش جهانی آن عرضه خواهد شد.

استارلینک سعی دارد طی چند سال آینده 42 هزار ماهواره به مدار زمین ارسال و پوشش اینترنت پرسرعت برای مناطق مختلف روی زمین فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1263

به "یک دهکده در فرانسه با نصب گیرنده های اینترنت استارلینک مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دهکده در فرانسه با نصب گیرنده های اینترنت استارلینک مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید