یووه به دنبال فسخ قرارداد توافقی با ستاره آلمانی

به گزارش بلندانیوز، منابع ایتالیایی گزارش دادند که یوونتوس به دنبال فسخ قرارداد با هافبک آلمانی خود یعنی سامی خدیرا است.

یووه به دنبال فسخ قرارداد توافقی با ستاره آلمانی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس میخواهد به شکل توافقی قرارداد هافبک آلمانی خود یعنی سامی خدیرا را فسخ کند. این شایعه در یک سال گذشته همیشه وجود داشته اما در نهایت هافبک آلمانی نظر سرمربیانی نظیر ماسیمیلیانو آلگری و مائوریتزیو ساری را جلب نموده است.

با این وجود یک مصدومیت عظیم دیگر در فصل جاری باعث شده که شایعات درباره احتمال جدایی سامی خدیرا از بیانکونری به اوج خود برسد. در همین رابطه نیز کالچیو مرکاتو مدعی شده که مدیران یوونتوس به دنبال یک توافق محترمانه با سامی خدیرا برای فسخ قرارداد این بازیکن آلمانی هستند.

خدیرا تا سال 2021 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و حتی بندی برای تمدید یک ساله نیز در قراردادش مشاهده می گردد. با این حال یووه می خواهد که قرارداد این بازیکن را فسخ نموده تا او به شکل آزاد راهی تیم دیگری گردد. حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش هافبک 33 ساله به این موضوع خواهد بود و اینکه آیا خدیرا برای تن دادن به این تصمیم احتمالی اعلام رضایت خواهد نمود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 867

به "یووه به دنبال فسخ قرارداد توافقی با ستاره آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه به دنبال فسخ قرارداد توافقی با ستاره آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید