یحیی گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان هستند

به گزارش بلندانیوز، یحیی گل محمدی پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی نتیجه را واگذار کردیم که روی برخی از صحنه هایی که خیلی تأثیرگذار بود گل خوردیم. از هر راهی فکر می کردیم گل بخوریم به جز مواردی که رخ داد.

یحیی گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان هستند

وی افزود: گل های راحتی را به حریف تقدیم کردیم و متأسفانه این رخ داد و نتوانستیم قهرمان شویم. واقعاً از اتفاقی که افتاد ناراحتیم. بازیکنان با همه کمبودها، کاستی ها و مشکلاتی که بعد از صعودمان به فینال رخ داد، تلاش خودشان را کردند. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. از نظر خودمان قهرمان واقعی همین بازیکنان هستند.

سرمربی پرسپولیس شرح داد: بازیکنان تیم با همه وجودشان و با شرف بازی کردند و تا آخرین ثانیه ها جنگیدند، اما اتفاقاتی بازی علیه ما بود. جا دارد از همه هواداران عذرخواهی کنم. باید خودمان را تقویت کنیم تا برای دوره های بعد آماده شویم و به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم. به تیم اولسان هم تبریک می گویم؛ تیم شایسته ای بودند. از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند و همینطور فدراسیون قطر و اعضای AFC تشکر می کنم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آینده تیمش را چطور می بیند و برای قهرمانی در آسیا در دوره های آینده چه برنامه ای دارد؟ گفت: من در صحبت هایم گفتم، باید برای دوره های بعد برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و تیم را تقویت کنیم. باید سازماندهی بهتری داشته باشیم تا خودمان را تقویت کنیم. باشگاه های ایران از نظر امکانات ضعیف هستند و تیم های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. اگر می خواهیم قهرمانی به دست بیاوریم حتما باید زیر ساختارها و امکانات خوبی داشته باشیم و در تیم های پایه کار کنیم. از این لحاظ قابل مقایسه با تیم های آسیایی نیستیم، اما با توجه به اینکه لیگ را در پیش داریم، باید بگویم در آن مسابقات هم کار راحتی در پیش نداریم. سه، چهار بازی عقب افتاده داریم و تیمی هستیم که فقط باید پیروز شویم. در لیگ و آسیا کار راحتی نداریم. انگیزه های زیادی داریم تا پیروز و ان شاءالله قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظرش تیمش چرا در این بازی تمرکز کافی را نداشت و دوبار مرتکب پنالتی شد، شرح داد: شما وقتی در آسیا بازی می کنید باید حتما از نظر ذهنی خیلی قوی و در شرایط مسابقه باشید تا تمرینات خوبی انجام دهید. اینها فاکتور مهمی برای پیروزی است. بچه های ما امروز عملکرد خوبی داشتند اما تمرکزی که باید در لحظاتی داشته باشیم را نداشتیم.

وی ادامه داد: گل اولی که دریافت کردیم از وقت اضافه نیمه اول هم گذشته بود. داور در آن لحظه پنالتی گرفت و متأسفانه VAR علیه ما بود. در تعویض ها هم دست مان خالی بود تا بتوانیم تعویض های بهتری داشته باشیم. بازیکنانی که محروم بودند، تأثیرگذار بودند و نبودنشان به تیم ما ضربه زد و قدرت تیمی ما را کاهش داد. اتفاقات مسابقه باعث شد بازی را واگذار کنیم. در صحنه ای هم که داور برای ما VAR گرفت به نظرم داور تمرکز خوبی نداشت و می توانست برای ما پنالتی بگیرد. در صحنه ای که من دیدم آن موقعیت پنالتی بود و داور شاید باید دقتی بیشتری می کرد.

گل محمدی در واکنش به این پرسش که آیا تیمش به نظر روانی می تواند ریکاوری لازم را داشته باشد، عنوان نمود: روزهای سختی را در روزهای آینده سپری می کنیم. در دنیای فوتبال این اتفاقات می افتد، اما اینکه نسبت به این شکست رفتاری داشته باشیم که باعث شود پیشرفت نکنیم و فوتبال مان ضربه بخورد، غیر حرفه ای است. از فردا ریکاوری را شروع می کنیم، چه از نظر روحی و چه بدنی؛ با تیم زیاد کار داریم و باید همچنان به جنگیدن خودمان ادامه دهیم. مبارزه کردن هنوز ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1174

به "یحیی گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید