گروه های نو هدف واکسیناسیون اعلام شد

به گزارش بلندانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به علیرضا رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه، خواستار واکسیناسیون پنج گروه نو و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی ها به میمنت عید غدیرخم شد.

گروه های نو هدف واکسیناسیون اعلام شد

به گزارش ایرنا، سعید نمکی در این نامه شرح داد: پیرو بررسی و اعلام گروه­های تازه هدف واکسیناسیون، آغاز تزریق به گروه ­های زیر به میمنت روز عید سعید غدیر آغاز گردد.

در این نامه رانندگان حمل و نقل عمومی شهری، ریلی، جاده­ای، دریایی و هوائی، زندانیان سراسر کشور، معلمین، خبرنگاران، بیماران دیابتی که در سامانه مربوطه (salamat.gov.ir) ثبت شده ­اند و همچنین باقیمانده بیماران صعب ­العلاج و بیماران خاص و نادر به نام گروه های هدف تزریق واکسن کرونا معرفی شده اند.

وزیر بهداشت در این نامه اضافه کرد: واکسیناسیون اساتید محترم حوزه و دانشگاه هم از اوائل هفته آغاز گردد.

در بخش دیگری از نامه نمکی خطاب به رییسی آمده است: تلاش فرمائید تا جهت تزریق واکسن به گروه های فوق­ الذکر در محل­ های تعیین شده از طریق دستگاه ها و اصناف مربوطه با رعایت اصول و موازین و با اعزام تیم واکسیناتور صورت گیرد که وقفه­ای در مراکز واکسیناسیون عمومی برای دیگر اقشار و گروه های سنی که از قبل تعیین شده­اند ایجاد نگردد.

وی اضافه کرد: همانگونه که قبلاً اقدام شده، لازمست با هم­آهنگی دستگاه­های ذیربط نوبت ­دهی و نظم را رعایت فرمایند. از تلاش بی وقفه کلیه عزیزان سپاسگزارم.

تا کنون 8 میلیون و 241 هزار و 852 نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و 426 هزار و 697 نفر هم دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 10 میلیون و 668 هزار و 549 دُز رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1543

به "گروه های نو هدف واکسیناسیون اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های نو هدف واکسیناسیون اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید