کلوپ: یک ثانیه هم به شکست ناپذیری فکر نمی کنم، ردپایی از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام می بینم

به گزارش بلندانیوز، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول مدعی است به شکست ناپذیری تیمش فکر نمی کند.

کلوپ: یک ثانیه هم به شکست ناپذیری فکر نمی کنم، ردپایی از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام می بینم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر از دشواری جدال با تیم های ژوزه مورینیو گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: یک ثانیه هم به شکست ناپذیری فکر نمی کنم. تمرکز مهمترین چیز است. اکنون بزرگ ترین مسئله پیش روی ما، تاتنهام نام دارد؛ اینکه چطور بازی می نمایند و چه تفکراتی دارند. این تنها نگرانی من است.

وی درباره تیم تاتنهام افزود: انتظار دارم تاتنهام با سازماندهی کامل با تأکید بر اجرای وظایف دفاعی و ضدحمله برابر ما قرار گیرد. این تیم واقعاً از نظر فنی خوب است. اریکسن، آلی، لوسلسو، هافبک های این تیم، خلاقیت و سرعت بالایی دارند. لوکاس مورا و سون هم همین خصوصیات را دارند. اوریه و سسنیون نیز در کناره ها مؤثر هستند. صد درصد نمی توانیم مطمئن باشیم آنها چگونه بازی خواهند کرد، اما می توانیم نشانه هایی از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام فعلی مشاهده کنیم. ما می خواهیم غیرقابل پیش بینی ظاهر شویم.

سرمربی لیورپول در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت: میلنر و نبی کیتا به دلیل کشیدگی عضله به این بازی نمی رسند. پس از این بازی خواهیم دید شرایط چگونه است. ماتیپ خارج از زمین بود، اما تمرینات مخصوص خودش را انجام داد. روز گذشته او اولین جلسه تمرین خود را برگزار کرد. شکیری به شکل معمول تمرین کرد. لوورن و فابینیو هفته آینده به تمرینات کامل تیم اضافه خواهند شد. این دو اخیراً کوشش و تمرین نموده اند. کلاین نیز در جهت خوبی است، ولی هنوز آماده نیست.

او در خاتمه درباره مورینیو گفت: ژوزه یک مربی در کلاس جهانی با ذهنیتی خاص است. او همواره می خواهد برنده گردد. برای اش احترام زیادی قائلم. تیم های او سعی می نمایند از هر موقعیتی بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 447

به "کلوپ: یک ثانیه هم به شکست ناپذیری فکر نمی کنم، ردپایی از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: یک ثانیه هم به شکست ناپذیری فکر نمی کنم، ردپایی از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید