کداک برای سرگرمی سازی در روزهای قرنطینه کرونایی عظیم ترین پازل تجاری جهان را عرضه کرد: پازل 51300 قطعه ای عجایب معماری جهان

به گزارش بلندانیوز، مردمی که به منظور رعایت قرنطینه کرونا COVID-19 بیشتر در منزل می مانند، شیوه های مختلفی برای سرگرمی انتخاب می نمایند: بازی های خانگی فیزیکی و فکری - ورزش های خانگی - آشپزی - مطالعه کتاب - گیم - مرتب کردن خانه - کاردستی و …

کداک برای سرگرمی سازی در روزهای قرنطینه کرونایی عظیم ترین پازل تجاری جهان را عرضه کرد: پازل 51300 قطعه ای عجایب معماری جهان

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اما یکی از راه های خوب سرگرمی، استفاده از پازل هاست. بعضی ها، حس آرامش و رضایتی را که از این راه به دست می آورند، با هیچ چیز دیگر عوض نمی نمایند.

به همین دلیل، کداک کار جالبی نموده است:

این شرکت یک بسته پازل شگفتی های معماری جهان عرضه نموده است که در کل 51300 قطعه دارد! وزن این بسته 18.5 کیلوگرم است.

البته این پازل، یک پازل واحد نیست و شامل 27 پازل گوناگون است. هر پازل حدود 1900 قطعه دارد.

از میان پازل ها می توان به دیوار عظیم چین، کولوسئوم رم، ماچو پیچوی پرو، تاج محل، هرم عظیم مصر، کاخ سفید، برج لندن، برج ایفل و البته آن طور که از عکس ها پیداست مسجد نصیر الملک شیراز اشاره نمود.

البته عظیم ترین پازل جهان در حال حاضر پازلی است که در دانشکده اقتصاد هوشی مین توسط 1600 دانشجو ساخته و چیده شد و 14.6 در 23.2 متر طول و عرض داشت و یک گل نیلوفر آبی را به تصویر می کشید.

قیمت خرده فروشی این پازل 600 دلار است، اما به صورت آنلاین با مبالغ کمتر هم قابل تهیه است.

اگر زمان مورد احتیاج برای چینش هر پازل را 15 تا 20 ساعت در نظر بگیریم، کل پازل می تواند خریدارانش را 16 تا 21 روز سرگرم کند!

عظیم ترین پازل تجاری پیشین جهان 42 هزار قطعه داشت.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 619

به "کداک برای سرگرمی سازی در روزهای قرنطینه کرونایی عظیم ترین پازل تجاری جهان را عرضه کرد: پازل 51300 قطعه ای عجایب معماری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کداک برای سرگرمی سازی در روزهای قرنطینه کرونایی عظیم ترین پازل تجاری جهان را عرضه کرد: پازل 51300 قطعه ای عجایب معماری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید