کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می زد

به گزارش بلندانیوز، سرمربی سابق یوونتوس بیان کرد بهتر بود کریستیانو رونالدو برابر ناپولی پنالتی می زد و خودش را نشان می داد.

کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می زد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رای اسپورت، یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا برابر ناپولی در ضربات پنالتی تن به شکست داد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس درباره این بازی و پنالتی نزدن کریستیانو رونالدو گفت: یوونتوس برابر میلان نیز مسائل زیادی داشت و در این ملاقات در نیمه دوم کوشش زیادی برای گلزنی کرد. البته ناپولی نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت. بهتر بود رونالدو چهارمین پنالتی را می زد. اولین بازیکنی که ضربه پنالتی می زند همواره کسی است که بیشترین اطمینان را برای گلزنی دارد. بارها برای من رخ داده است که شخصی به دنبال من آمد و به من گفت که می خواهد اولین پنالتی را بزند.

او درباره حضور ساری در تیم یوونتوس برای فصل بعد نیز گفت: من فکر می کنم سال آینده هم دوره ساری در یوونتوس ادامه خواهد داشت. او مربی آماده ای است. یووه به راحتی راهنمایی نمی گردد. بازیکنانی با شخصیت های عالی وجود دارند و باید نشان دهید که به ایده های آنها اعتقاد دارید تا به آنها برسید. مربیگری در یوونتوس آسان نیست.

فابیو کاپلو اخیرا تولد 74 سالگی خود را پشت سر گذاشته است. این ایتالیایی مدتهاست که بازنشسته شده و مربیگری نمی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 857

به "کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید