چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می کرد

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، مسعود ابراهیم زاده عصر پنجشنبه پس از تساوی تیم ذوب آهن مقابل گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی نیز داشتند، اما توپ ها تبدیل به گل نشد. گل نخوردن در یک بازی امتیاز مثبت است و امیدواریم در بازی های آینده از موقعیت ها استفاده کنیم و به گل هم برسیم.

چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می کرد

وی درباره فرایند ناپایدار ذوب آهن در لیگ برتر، گفت: فرایند ذوب آهن سینوسی نیست و با توجه به لیگ همه تیم ها این شرایط را دارند زیرا آنالیز خوبی صورت می گیرد. بازیکنان نسبت به یکدیگر شناخت دارند و تیم ها ریسک نمی کنند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

ابراهیم زاده با اشاره به شرایط چمن استادیوم فولادشهر، اعلام کرد: شرایط چمن زمین افتضاح است، وقتی به توپ ضربه می زدیم توپ یا بلند نمی شد یا از استادیوم بیرون می رفت. مشخص نیست چه چیزی روی زمین ریختند که هرجایی زمین می خوریم بدنمان زخم می شود و درد داریم. پارسال فولادشهر زمین استانداردی داشت که امیدوارم امسال هم یک فکری برای آن بشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1788

به "چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید