پیشنهاد اقتصادی خوب فنرباغچه به ریوآوه برای طارمی

به گزارش بلندانیوز، به گزارش سایت fotospor، چند تیم عظیم پرتغال به دنبال به خدت دریافت مهدی طارمی هستند و امیدوارند تا بهترین گلزن ریو آوه را به خدمت بگیرند. در این بین باشگاه ریوآوه درخواست اقتصادی زیادی برای فروش مهاجم ایرانی نموده است.

پیشنهاد اقتصادی خوب فنرباغچه به ریوآوه برای طارمی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باشگاه فنرباغچه ترکیه که الله یار صیادمنش بازیکن جوان ایرانی در آن توپ می زند به نظر مسئله ای برای پرداخت رقم درخواستی باشگاه ریوآوه ندارد و با این باشگاه درباره به خدمت دریافت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه ارتباط برقرار نموده است و خواهان به خدمت دریافت او شده است.

این تیم ترکیه ای علاوه بر طارمی به سراغ تاباتا دیگر بازیکن لیگ پرتغال رفته است و میخواهد هر دو بازیکن را با قبول درخواست های اقتصادی باشگاهشان به خدمت بگیرد. باید دید تیم های پرتغالی نظیر پورتو و بنفیکا حاضر می شوند با تیم ترکیه ای برای به خدمت دریافت مهاجم ایرانی رقابت نمایند یا خیر.

طارمی در این فصل عملکرد بسیار خوبی در گلزنی داشت و تنها به خاطر بازی بیشتر نتوانست عنوان آقای گلی را کسب کند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 856

به "پیشنهاد اقتصادی خوب فنرباغچه به ریوآوه برای طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد اقتصادی خوب فنرباغچه به ریوآوه برای طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید