پولادگر: برای رسیدن به موفقیت و اهداف عالی وزارت ورزش باید گروهی تلاش کنیم

به گزارش بلندانیوز، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ورزش در همه روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و بدون شک موفقیت ورزش در کشور با خود شادابی و نشاط اجتماعی می آورد.

پولادگر: برای رسیدن به موفقیت و اهداف عالی وزارت ورزش باید گروهی تلاش کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه معارفه سید محمد پولادگر در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای امروز با حضور جمعی از معاونین و مدیران ذیربط وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت.

سیدمحمد پولادگر در این جلسه با تاکید بر لزوم همدلی بین همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی و تلاش ما در این معاونت براین خواهد بود که در لحظه بتوانیم کار ها را انجام دهیم و به بعد موکول نکنیم. قطعا کاری پیروز خواهد بود که به صورت گروهی انجام شود و ما نیز از ظرفیت همه مجموعه برای رسیدن به اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی های آسیایی را به زودی در پیش داریم و همچنین برای المپیک نیز باید آماده شویم همه تمرکز خود را درجهت آماده شدن فدراسیون ها خواهیم گذاشت و هدف ما این است که کاروان کیفی را روانه مسابقات کنیم. زمان زیادی تا شروع بازی های آسیایی هانگژو باقی نمانده و می بایست همه فدراسیون ها تلاش خود را برای آماده سازی تیم ها انجام دهند و ما نیز هرآنچه که از دستمان برآید برای کمک به ورزش قهرمانی به کار خواهیم گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اعلام نمود: هدف دیگر ما این است که باری از روی دوش ورزش کشور برداریم و به همین علت نیاز به تلاش همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان داریم. ورزش در همه روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و بدون شک پیروزیت ورزش در کشور با خود شادابی و نشاط اجتماعی می آورد. ما باید در جهت تقویت عرق ملی قدم برداریم و با توجه به وجود برخی مسائل اقتصادی سعی کنیم درجهت رفع مسائل مردم قدم برداریم.

پولادگر گفت: هرچه قدر ما بتوانیم پیروزیت در ورزش به دست آوریم قطعا دشمن را مایوس می کنیم و موجب رشد و ارتقای کشور در همه حوزه ها خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1747

به "پولادگر: برای رسیدن به موفقیت و اهداف عالی وزارت ورزش باید گروهی تلاش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادگر: برای رسیدن به موفقیت و اهداف عالی وزارت ورزش باید گروهی تلاش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید