وعده های روحانی در شرایط خوشبینی به غرب داده شده بود و نه شرایط صلح

به گزارش بلندانیوز، یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه باید روحانی بدلیل عدم تحقق وعده هایش از مردم عذرخواهی کند، گفت: تقصیر عدم تحقق وعده ها به گردن دیگران، فرار از پاسخگویی و عدم پذیرش ضعف ها و قصور دولت در انجام وظایف قانونی است.

وعده های روحانی در شرایط خوشبینی به غرب داده شده بود و نه شرایط صلح

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، حمیدرضا ترقی در مصاحبه با جام جم آنلاین گفت: بهتر این بود که آقای روحانی می گفت این قول ها را در شرایط خوشبینی و اعتماد بی جهت به آمریکا و غرب به ملت دادم.

وی اضافه نمود: طبیعتا کسی که مسئولیت اجرایی کشور را بعهده می گیرد در درجه اول باید بر شرایط قبل و حال و آینده کشور به لحاظ تحلیلی تسلط داشته و بداند چه مسیری را می خواهد طی کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: در دولت اول روحانی بسیاری از این مسایل موجود آینده ای روشن داشت، اگر کسی تجربه دور اول را مبنای کارش قرار می داد و براساس آن تجربه برای دور آینده تصمیم می گرفت طبیعتا چنین وعده هایی نمی داد، به نظر می رسد این وعده ها بیشتر غیر واقعی و با علم بر عدم تحقق آنها داده شده است.

ترقی اظهار کرد: تمام کارشناسان و رقبای انتخاباتی روحانی نه تنها به تحقق این وعده ها اعتماد نداشتند بلکه آن را فاقد هر گونه استدلال درست می دانستند بنابراین اگر وی به نظر کارشناسان مربوطه که با نامه های متعدد شرایط را تبیین می کردند توجه می کرد نباید چنین وعده هایی می داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 430

به "وعده های روحانی در شرایط خوشبینی به غرب داده شده بود و نه شرایط صلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های روحانی در شرایط خوشبینی به غرب داده شده بود و نه شرایط صلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید