وزیر دفاع یمن: آمریکایی ها خودشان تروریست هستند

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت که نیروهای مسلح این کشور سامانه های پیشرفته ای دارند که بعضی در حال حاضر برای دفاع از یمن مورد استفاده قرار می گیرد و بعضی دیگر در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

وزیر دفاع یمن: آمریکایی ها خودشان تروریست هستند

محمد ناصر العاطفی با بیان اینکه این سامانه ها تحولات بزرگی در راهبرد جنگ و مقابله با متجاوزان ایجاد خواهد نمود، اضافه کرد: تجاوز به یمن تنها با قدرت متوقف خواهد شد و خدا را شکر ما از این قدرت برخورداریم به گونه ای که پیشرفت چشمگیری در زمینه ساخت انواع یا اغلب سلاح های سبک و متوسط و سنگین و موشک های بالستیک زمین به زمین و تاکتیکی و راهبردی و نیز انواع سلاح ها و مهمات مختلف داشته ایم.

وزیر دفاع یمن درباره اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله هم گفت: ما همگی خبر تروریستی اعلام کردن انصارالله را شنیدیم و این برای ما در جمهوری یمن اهمیتی ندارد. تمام دنیا می داند که این کارها اقدامات سیاسی است و نمی توان کسی را که از کشور و ملتش دفاع می نماید تروریست نامید.

العاطفی با بیان اینکه گروه های تروریستی ساخته دست آمریکا هستند، ادامه داد: آمریکایی ها خودشان تروریست هستند چرا که از تجاوز به یمن حمایت می نمایند و ملت ها را می کشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1227

به "وزیر دفاع یمن: آمریکایی ها خودشان تروریست هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع یمن: آمریکایی ها خودشان تروریست هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید