وزیر آموزش و پرورش: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش آموزان مطرح نیست

به گزارش بلندانیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش جامعه یاریگران سلامت دانش آموزان اظهار کرد: براساس نظرات رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدامات تمهیدی برای جو روانی ایجاد شده در مسمومیت های دانش آموزان باید ایجاد گردد و هر کدام از بخش ها وظایفی را بر عهده دارند.

وزیر آموزش و پرورش: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش آموزان مطرح نیست

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صحبت های متخصصان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش آموزان مطرح نیست.

به گزارش تسنیم، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش جامعه یاریگران سلامت دانش آموزان اظهار کرد: براساس نظرات رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدامات تمهیدی برای جو روانی ایجاد شده در مسمومیت های دانش آموزان باید ایجاد گردد و هر کدام از بخش ها وظایفی را بر عهده دارند.

وی اضافه نمود: طبق اعلام متخصصان و آقای قانعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای آنالیز مسمومیت ها عوامل ویروسی، میکروبی، پرتو و امواج را آنالیز کردند که منتفی است و هر کدام از این آنالیز ها زمان برده است.

نوری گفت: اکنون دوستان ما با جدیت کوشش می نمایند و قرار شد آقای قانعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و افراد فعال در حوزه روانشناسی به صورت تخصصی به مردم اطلاع رسانی نمایند تا آنها را از نگرانی خارج نمایند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حوادث پیش آمده مردم، دانش آموزان و معلمان هوشیاری کامل دارند تا این موضوع رفع گردد.

وی درباره فروش املاک مازاد آموزش و پرورش اظهار داشت: قرار نیست در بحث مولدسازی املاک خیران به فروش برود و املاک مازاد تهاتر خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2011

به "وزیر آموزش و پرورش: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش آموزان مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش آموزان مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید