نماینده آمریکایی: جمهوری خواهان به مردم آمریکا پشت کرده اند

به گزارش بلندانیوز، تیم رایان، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، از مدیریت ضعیف جمهوری خواهان در مواجهه با ویروس کرونا به شدت انتقاد کرد.

نماینده آمریکایی: جمهوری خواهان به مردم آمریکا پشت کرده اند

به گزارش ، تیم رایان، از اعضای دموکرات کنگره آمریکا طی نشست روز یک شنبه نقدها تندی را علیه دولت ترامپ و جمهوری خواهان در روبروه با شیوع ویروس کرونا و نحوه روبروه با اثرات منفی آن گفت.

تیم رایان خطاب به جمهوری خواهان گفت: طی سال های گذشته و در شرایط خوب اقتصادی، اقتصادیات ها را کاهش دادید و این اقدام کاملا به نفع یک درصد ثروتمند آمریکا بود و از گذشته پولدارتر شدند.

وی سپس شرایط سال های قبل را با شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در آمریکا مقایسه کرد و گفت: تا به امروز در پی شیوع ویروس کرونا و مسائل ناشی از رکود اقتصادی، 4 میلیون آمریکایی نتوانستند اجاره ماهیانه خود را پرداخت کنند. جمهوری خواهان هم در مقابل می گویند که پولی نداریم تا به آن ها کمک کنیم.

رایان در ادامه از این وضع نابسامان ابراز تعجب و آن را مسخره توصیف کرد. وی به دیگر اثرات منفی شیوع کرونا در آمریکا هم اشاره کرد و گفت که نزدیک به 40 درصد آمریکایی ها یا شغل خود را از دست داده اند و یا در فعالیت خود با مشکل روبرو شده اند.

رایان در ادامه خطاب به جمهوری خواهان گفت: شما کجا زندگی می کنید؟! میلیون ها گرسنه در نقاط مختلف آمریکا زندگی می کنند و شما حتی نمی توانید به آن ها غذا برسانید.

رایان در نهایت گفت: بگذارید صادق باشم، شما به مردم آمریکا پشت کرده اید.

گفتنی است، همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، مسائل قشر فقیر این کشور در تهیه غذا و سکونت را دوچندان کرده و دولت ترامپ در این باره هیچ اقدامی انجام نداده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 806

به "نماینده آمریکایی: جمهوری خواهان به مردم آمریکا پشت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده آمریکایی: جمهوری خواهان به مردم آمریکا پشت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید