ناینگولان: حالا قهرمانی در لیگ ایتالیا خیلی سخت شد

به گزارش بلندانیوز، هافبک بلژیکی رم اعتراف کرد بعد از شکست برابر یوونتوس اکنون قهرمانی در لیگ ایتالیا برای جالوروسی خیلی سخت شده است.

ناینگولان: حالا قهرمانی در لیگ ایتالیا خیلی سخت شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور لحظه آخری ایتالیا 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم در هفته هفدهم سری A ایتالیا با یک گل برابر یوونتوس باخت تا هم چنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

راجا ناینگولان بعد از شکست برابر یوونتوس از سخت شدن قهرمانی در لیگ گفت و اضافه کرد: شکست بسیار دردناکی بود. به هیچ وجه سزاوار این نتیجه نبودیم. بازی برابری با یوونتوس داشتیم و به نظر من بازی باید با تساوی به خاتمه می رسید. من آدم صادقی هستم و باید بگویم که هفت امتیاز اختلاف با یوونتوس در صدر جدول رده بندی، فاصله خیلی زیادی است. حالا احتیاج به این داریم که یوونتوس در سه بازی خود شکست بخورد. باید به این موضوع باور داشته باشیم، ولی خیلی سخت است.

او ادامه داد: اگر همواره همین طور بازی کنیم هر چیز امکان پذیر است و امیدواریم جبران مافات کنیم و امیدوار باشیم یوونتوس امتیاز از دست بدهد. در این بازی تنها یک اتفاق همه چیز را عوض کرد. یک لحظه ایگواین صاحب توپ شد و توانست از موقعیت خود به بهترین شکل استفاده کند و دروازه ما را باز کند.

هافبک بلژیکی رم در خاتمه گفت : سعی می کنم آرام باشم و تمام تیم نیز از الان نباید به فکر قهرمانی باشند. هنوز بازی های زیادی تا خاتمه فصل باقی مانده است. الان قهرمانی در لیگ بسیار سخت شده است، ولی نباید امیدهای مان را از دست بدهیم و باید به فکر بازی های بعد باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 420

به "ناینگولان: حالا قهرمانی در لیگ ایتالیا خیلی سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناینگولان: حالا قهرمانی در لیگ ایتالیا خیلی سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید