مهلت اعزام به خدمت مشمولان کنکوری تمدید شد

به گزارش بلندانیوز، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مهلت اعزام به خدمت مشمولانی که در کنکور سال 99 شرکت کردند، تا آذرماه تمدید شد.

مهلت اعزام به خدمت مشمولان کنکوری تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی درباره مشمولان سال 99 گفت: مشمولان سال 99 که در کنکور سال 99 شرکت بودند، یعنی همان فارغ التحصیلان نیمه اول سال 98 و برگ اعزام به خدمت در ماه مهر و آبان را دارند و قصد دارند به تحصیل در دانشگاه ادامه دهند، می توانند با در دست داشتن برگه یا رسید کارت شرکت در کنکور ،به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و در صورت تمایل، مهلت اعزام خود را تا ماه آذر تمدید نمایند.

وی ادامه داد: کسانی که مدرک دیپلم دارند، برگ اعزام سوم برای آذرماه به آنها داده می گردد و افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند، برگه اعزام برای اول آذرماه به آنها ارائه می گردد.

رییس سازمان نظام وظیفه ناجا گفت: افرادی که بخواهند ادامه تحصیل دهند و فارغ التحصیل نیمه اول سال 1398 هستند چه دانشگاهی و چه غیردانشگاهی، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگه اعزام خود را تا آذرماه تمدید نمایند. درصورتی که در دانشگاه قبول شوند، برگه اعزام آنها ابطال می گردد. برگه اعزام پس از انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه ابطال خواهد شد.

سردار مهری اضافه کرد: دانشگاه یا مشمول برگ معافیت تحصیلی را برای ما ارسال می نمایند و ثبت می گردد و این مشمول از نظر سازمان وظیفه عمومی مجاز می گردد که به دانشگاه رفته و تحصیل کند. نیروی انتظامی پیگیر دغدغه های جوانان است و اجازه نمی دهد مسئله ای برای آنان ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 988

به "مهلت اعزام به خدمت مشمولان کنکوری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت اعزام به خدمت مشمولان کنکوری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید