مقاله: وکلا در کدام کشورها درامد بالایی دارند؟

به گزارش بلندانیوز، با توجه به افزایش قانون و قوانین وضع شده در کشور لوکزامبورگ، تقاضا برای وکلای متخصص در زمینه های مختلف افزایش پیدا نموده است. با این حال، بالاترین تقاضا برای مشاوران حقوقی است که از قوانین لوکزامبورگ احاطه کامل دارند. در حقیقت، تقاضا برای وکلا بسیار بالاتر از تعداد آن ها در کشور است و بسیاری از شرکت ها در کوشش برای پر کردن این موقعیت های شغلی هستند.

مقاله: وکلا در کدام کشورها درامد بالایی دارند؟

سوئیس رتبه دوم را در لیست ما با بالاترین پرداختی برای وکلا دارد. در حال حاضر حقوق و مزایای وکلا در سوئیس بالا است، به همین دلیل است که بسیاری از افراد خارجی در جستجوی شغل در این کشور هستند. و حتی به نظر می رسد، در آینده نزدیک درآمدها بالاتر هم برود.

در هنگ کنگ تقاضا برای وکلا بالا است، مخصوصا برای وکلایی که می توانند به زبان چینی صحبت نمایند، و البته برای کسانی که در بخش اقتصادی تخصص دارند.

سنگاپور یکی از اصلی ترین مراکز اقتصادی آسیایی و مدام در حال ارتقا شرایط اقتصادی خود است و بنابراین هزاران شغل در رشته های مختلف در کشور ایجاد می گردد. و این شامل افزایش مشاغل برای وکلا نیز شده است. علاوه بر این، دولت تاکید زیادی بر به کارگیری مشاوران حقوقی دارد، به همین دلیل است که شرکت های محلی سنگاپور تصمیم به استخدام وکلا نموده اند و یکی از بالاترین دستمزدها در دنیا را برای وکلا کشور سنگاپور ارائه می دهد.

منبع مقاله: وکلا در کدام کشورها درامد بالایی دارند؟

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1643

به "مقاله: وکلا در کدام کشورها درامد بالایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: وکلا در کدام کشورها درامد بالایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید