مقاله: فاصله شهرهای امارات

به گزارش بلندانیوز، خور فکان و دبا نیز دو شهر دیگر در امارات هستند که پایتخت آن ها، شارجه است. پیش از این که به سراغ جدول فاصله شهرها برویم کمی درباره هر شهر شرح می دهیم. سه شهر ابوظبی، دبی، ام القوین، عجمان، شارجه و راس الخیمه در کناره سواحل خلیج فارس قرار گرفته اند. شهرهای دبا، خورفکان و فجیره در کنار سواحل دریای عمان قرار گرفته اند.

مقاله: فاصله شهرهای امارات

با این حال، گاهی پیش می آید که دنیاگردی کنید، کشورگردی کنید و تنها به دنبال یک شهر نباشید. در این صورت احتیاج خواهید داشت که فاصله دبی تا شارجه را بدانید. دسترسی ها و جاده ها را بشناسید و بدانید که برای رسیدن به مقصد بعدی چه راه هایی دارید. همانند آنچه که در این مقاله انجام داده ایم را برای دیگر سفرها هم می توان تعمیم داد.

العین را زیباترین شهر کویری امارات متحده عربی می دانند. شهر العین در مرکز کویری امارات و نزدیک مرزهای عمان قرار گرفته است. شهری که شما را به تعجب می اندازد. در کنار شهر العین کوه جبل هافیت و منطقه خوش آب و هوای آن قرار گرفته است. مکانی در دل کویر که سرسبزی را در آن مشاهده می کنید.موزه ها، باغ وحش، پارک های آبی، واحه العین و بازار شتر به همراه مسابقات شتر سواری، اینجا هستند. برخی از گردشگران دبی را به خاطر این جاذبه ها، به مقصد العین ترک می نمایند. مقاله جاذبه های العین در مجله تمام جذابیت های این شهر را به شما معرفی می نماید.

منبع مقاله: فاصله شهرهای امارات

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1615

به "مقاله: فاصله شهرهای امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فاصله شهرهای امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید