مدافع محبوب پرسپولیس در راه تراکتور خبرنگاران

به گزارش بلندانیوز، محمد انصاری که امروز صبح برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه پرسپولیس رفته بود، در حال مذاکره با تراکتور برای پیوستن به این تیم قرار گرفته است.

مدافع محبوب پرسپولیس در راه تراکتور خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وفا هخامنش، محمد خانزاده و هادی محمدی سه مدافع میانی قرمزپوشان آذربایجانی در نیم فصل اول مسابقات لیگ بیستم بودند و گاهی مصدومیت ها و محرومیت ها سبب شد تا سرمربیان این تیم برای انتخاب ترکیب اصلی به دردسر بیفتند.

با حضور رسول خطیبی وفا هخامنش نیز در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته و در صورتی که مدیران باشگاه تراکتور با یکی از گزینه های مدنظر خود به توافق دست پیدا کنند، این بازیکن راه خروجی را در پیش خواهد گرفت.

علیرضا ابراهیمی یکی از مدافعانی بود که مدیران باشگاه تراکتور شرایط او را برای حضور در جمع قرمزپوشان زیر نظر داشتند، اما درنهایت با پاسخ منفی باشگاه سیرجانی، این انتقال نه برای پرسپولیس میسر شد و نه برای تراکتور.

حالا و در شرایطی که جذب بازیکن خارجی نیز همچنان ممنوع است، باشگاه تراکتور دست روی محمد انصاری مدافع پرسپولیس گذاشته است؛ بازیکنی که پیش تر نیز قرار بود با رقمی نجومی به تراکتور برود، ولی این پیشنهاد مورد توجه انصاری که در میان نفرات مورد علاقه برانکو بود، قرار نگرفت و ترجیح داد بماند.

حالا، اما ماجرا متفاوت شده و این بازیکن که اقبالی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نمی بیند و در نیم فصل اول نیز پس از خاتمه دوران مصدومیت فرصتی برای بازی به دست نیاورد، به دنبال جدایی است و شاید پس از چند سال حضور در پرسپولیس، در نیمه دوم لیگ او را با پیراهن تراکتور در زمین فوتبال بببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1346

به "مدافع محبوب پرسپولیس در راه تراکتور خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع محبوب پرسپولیس در راه تراکتور خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید