تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور

به گزارش بلندانیوز، به فکر سفری رویایی برای ماه عسل هستید؟ هتل های لوکس کوالالامپور، لحظات رویایی را در خاطرات زوج های جوان ثبت می نمایند.

تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

شهر کوالالامپور (Kuala Lumpur)، جایگاه آسمان خراش های بلند، بزرگ ترین برج های دوقلوی دنیا است و با داشتن جاذبه های بی شمار، گردشگران زیادی دارد. زوج های جوان می توانند با همراهی خبرنگاران و آشنایی با هتل های لوکس این شهر مدرن، سفر خوبی رقم بزنند.

کشور زیبای مالزی (Malaysia) با محیط چند فرهنگی، برترین انتخاب برای سفر ماجراجویانه عروس و دامادها است. زوج ها در کنار هم می توانند از تمام جاذبه های دیدنیی دیدن نمایند و طعم انواع غذاهای آسیایی را بچشند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با لوکس ترین هتل های مرکز مالزی آشنا شویم.

لیست هتل ها:

  • هتل ویلا سامادهی
  • هتل شانگری لا
  • هتل گرند حیات
  • هتل ریتز کارلتون
  • هتل ماندارین اورینتال
  • هتل وستین
  • هتل جی دبلیو ماریوت

هتل ویلا سامادهی (Villa Samadhi)

مالزی با جاذبه ها، فرهنگ ها و غذاهای مختلف، لقب آسیای واقعی (Truly Asia) را یدک می کشد. هتل ویلا سامادهی، با تاثیر از فرهنگ مردم بالی، سبک های مینیمالیستی و مدرن مالزی را با موضوع ها و نقوش زیبای اندونزی (Indonesia) ترکیب نموده است. اگر در پی آرامش هستید و از هیاهوی شهر فرار می کنید، هتل ویلا سامادهی برترین گزینه برای شما است. هنگام ورود به هتل، با فضای خلوت باغ مخفی روبه رو خواهید شد که آرامش بخش است.

لازم به ذکر است که خدمات هتل مخصوص بزرگسالان بوده و متاسفانه بچه ها زیر 12 سال و حیوانات اجازه ورود به این هتل لوکس را ندارند. ویلا سامادهی در نزدیکی برج های دوقلو (Twin Towers) واقع شده است؛ اما به خاطر وجود فاصله مناسب، از پشت پنجره اتاق نیز می توانید زیبایی این برج های سربه فلک کشیده را در افق دیدن کنید.

روز خود را با یک صبحانه سفارشی در کنار استخرهای خصوصی آغاز کنید و سپس راهی مراکز خرید و گردش شوید.

بهتر است نگران رفت وآمد از فرودگاه به سوی هتل نباشید، ویلا سامادهی در مرکز شهر واقع شده است و خدمات 24 ساعته شاتل در اختیار گردشگران واقع شده است.

هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel)

جیمز هیلتون (James Hilton)، نویسنده بریتانیایی در رمانش به نام افق گم شده (Lost Horizon)، در خصوص آرمان شهری خیالی که در دره واقع شده نوشته است، این شهر آرمانی، شانگری لا نام دارد.

لازم به ذکر است که هتل شانگری لا، با الهام از آرمان شهر بهشتی در افق گم شده، نام گذاری شده است. بیشتر گردشگران درباره اعتبار و معروفیت برند این هتل شنیده اند. این هتل پنج ستاره لوکس محل تقاطع دو بخش قدیمی و مدرن شهر کوالالامپور محسوب می گردد.

گردشگران می توانند هم زمان با دیدنی منظرههای رودخانه در قسمت قدیمی کوالالامپور و مثلث طلایی (Golden Triangle)، در بخش مدرن شهر از سفر خود لذت ببرند.

هتل شانگری لا در قلب محله کی ال سی سی (KLCC) واقع شده است. لازم به ذکر است که مثلث طلایی مهم ترین مرکز خرید مرکز به شمار می رود، پس از گردش و خرید راهی برج های کوالالامپور و برج های دوقلوی پتروناس شوید؛ هر دوی این جاذبه ها تقریبا در فاصله 5 دقیقه ای هستند

با میل کردن غذاهای فرانسوی و کانتون چین، در یکی از برترین رستوران های مالزی که در شانگری لا واقع شده است، طعم غذاهای قاره ای را امتحان کنید. اگر کودکی به همراه دارید، شانگری لا با خدمات خوب گزینه مناسبی است. بچه ها اجازه ورود به این بهشت زمینی را دارند و بچه ها زیر 11 سال بدون پرداخت هزینه می توانند در هتل اقامت داشته باشند و از خدمات شانگری لا استفاده نمایند. این هتل لوکس امکانات مناسب بچه ها را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

هتل گرند حیات کوالالامپور (Grand Hyatt Kuala Lumpur)

گرند حیات، هتل 5 ستاره معروفی است و بزرگ ترین اتاق ها را در اختیار گردشگران قرار می دهد که مشابه آن را در سرتاسر کوالالامپور نمی توان یافت. گوشه و کنار اتاق به قدری بزرگ است که برای نمونه می توان درون کمد قدم زد. این هتل لوکس برای راحتی مسافران، استخری در پشت بام دارد که می توانید از دیدنی منظرههای افقی و آسمان خراش های مرکز لذت ببرید.

در میان رستوران های شهر، رستوران معروف و محبوب تیرتی 8 (Thirty8) در این هتل واقع شده است و هنگام صرف غذا می توانید منظره ها دیدنی شهر را به صورت پانورامای 360 درجه دیدن کنید. از برج های دوقلو در محله کی ال سی سی گرفته تا برج کوالالامپور، همگی در دید گردشگران قرار دارند.

گرند حیات برترین گزینه برای ماه عسلی به یادماندنی است. آشپزخانه ها در فضای باز رستوران قرار دارند و می توانید با همسرتان نحوه آماده شدن غذا به وسیله ماهرترین آشپزها را در مقابل خود ببینید و با سبک آشپزی مالزی آشنا شوید.

مجموعه هتل های ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)

شیک ترین لباستان را بر تن نموده و همسر خود را به تعطیلات آخر هفته در هتل ریتز کارلتون مهمان کنید. این هتل مجلل در منطقه مثلث طلایی قرار گرفته است.

گردشگران به راحتی و دور از شلوغی مراکز خرید، به راحتی می توانند به پاساژها و بوتیک های شیک در خیابان بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) سر بزنند و تجربه ای خاص و لوکس را در خاطرات خود ثبت نمایند.

لازم به ذکر است که هتل ریتز کارلتون در بعضی از سوییت ها پیشخدمت شخصی در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل 5 ستاره ریتز کارلتون به داشتن مزیت ها و امکاناتش می بالد. در اتاق های هتل یخچال کوچکی با خوراکی ها و نوشیدنی در انتظار شما است.

این هتل لوکس مانند کتابخانه جامع بوده و تمامی نیازهای عاطفی زوج ها را فراهم نموده است. قبل از سفر توصیه می گردد اتاق خود را رزرو کنید.

هتل زنجیره ای ماندارین اورینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental Kuala Lumpur)

ماندارین اورینتال کوالالامپور، یک هتل معروف بین المللی است که برترین امکانات استاندارد به همراه برترین خدمات را برای راحتی شما و همسرتان فراهم نموده است. این هتل لوکس در مرکز مرکز واقع شده است و با وجود رقابت گسترده در بازار هتلداری، ماندارین اورینتال مهمان نوازی در سطح بین المللی را تضمین می نماید.

پنجره های اتاق هتل به منظره زیبای دریاچه سمفونی (Symphony Lake) در محله کی ال سی سی اشراف دارد. با دیدنی منظره ها زیبا یا با استفاده از امکانات بی شمار هتل مانند اسپای استوایی معروف در سطح دنیای یا دیگر امکانات تفریحی، زمان خوشی را سپری کنید.

هتل وستین کوالالامپور (The Westin KL)

وستین کوالالامپور یکی دیگر از هتل های عالی برای ماه عسل است که مالی و باصرفه بوده و برای اقامت خانواده ها مناسب است.

عروس و داماد هایی که در پی حریم خصوصی ساده و دور از هیاهو هستند، می توانند این هتل لوکس را با خدمات با کیفیتش انتخاب نمایند.

وستین در محله بوکیت بینتانگ واقع شده است و با برترین موقعیت استراتژیک به بیشتر ایستگاه های حمل ونقل عمومی نزدیک است. گردشگران به راحتی می توانند در نقاط دوردست شهر و در کنار جاذبه های بکر ماجراجویی را تجربه نمایند.

لازم به ذکر است که این هتل با نزدیکی به مجلل ترین پاساژها و مراکز خرید، مناسب افرادی است که دوست دارند در کنار هم خرید نمایند.

برای دریافت خدمات خاص، بهتر است هنگام رزرو بگویید که برای ماه عسل راهی این هتل می شوید، و برای غافلگیری در اتاق خود آماده باشید.

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel Kuala Lumpur)

منطقه بوکیت بینتانگ در قلب مرکز واقع شده است و با وجود بسیاری از برندهای هتل در این منطقه، هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور کوشش می نماید برترین خدمات لوکس را به زوج های جوان ارائه دهد.

ماریوت تمام طراحی های داخلی را ارتقا بخشیده تا همچنان یکی از مدرن ترین و راحت ترین اقامتگاه های مرکز مالزی محسوب گردد.

این هتل 5 ستاره به خاطر بعضی شباهت ها، خواهرخوانده هتل ریتز کارلتون است، از هر دوی این هتل ها می توان انتظار برترین خدمات را داشت؛ اما ماریوت با موقعیت جغرافیایی خود یک استثنا دارد؛ با قرارگیری در بالای مرکز خرید استارهیل گالری (Starhill Gallery)، ماریوت موقعیت بهتری برای خود به دست آورده است.

گردشگران به طور مستقیم از هتل ماریوت به لوکس ترین مرکز خرید کوالالامپور دسترسی دارند. لازم به ذکر است که زوج های جوان می توانند از خدمات آشپزی در رستوران های مختلف ماریوت لذت ببرند.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1737

به "تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید